خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه خرم بید در جمع دانشجویان پیام نور صفاشهر:
سرهنگ ستاری به مناسبت روز دانشجو، در برنامه گرامیداشت این روز دانشگاه پیام نور صفاشهر حضور یافت.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۸۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ ستاری فرمانده سپاه خرم بید با حضور در بین دانشجویان و شرکت در برنامه گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور صفاشهر، گفت: 16 آذر روز گرامیداشت سه تن از شهدای دانشجویی است که به جرم اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا توسط گارد تا دندان مسلح رژیم منحوس پهلوی، مظلومانه در صحن دانشگاه به شهادت رسیدند.

وی افزود: روز دانشجو روز بیداری و سردادن فریاد استکبار ستیزی دانشجویان است و فضای دانشگاه باید مدام این مطالبه گری را داشته باشد.

ستاری گفت: امروز به فضل الهی انقلاب ما با افتخار وارد دهه پنجم از عمر خود شده است و چهل سالگی خود را در حالی سپری کرد که در این مدت محدود در خیلی از علوم روز دنیا موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم دنیا شده است و قطعا این حاصل مدیریت جهادی و انقلابی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی است.

وی اشاره کرد: دانشجویان ما از گفتن حرف حق نباید ابایی داشته باشند که البته لازمه آن، نگاه استدلالی و منطقی به قضایای مختلف است.

فرمانده سپاه خرم بید ادامه داد: به فرمایش حضرت امام(ره)، دانشگاه باید محور تحولات جامعه باشد و نیاز است برخی از مسئولین در تصمیمات کلان ابتدا نظرات علمی کارشناسی دانشگاهیان را در برخی از موضوعات کلان جویا شوند و امورات کشور را با آزمون وخطا جلو نبرند که فشار این تصمیمات بر مردم تحمیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها