خبرهای داغ:
جهت آگاهی و بهره مندی شهروندان و مخاطبین گرامی، متن توصیه‌ی کلی و عمومی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷۹۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، متن پیام دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه آیا حاج آقای عبادی از فرد یا افرادی به منظور شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نموده اند؟ جهت آگاهی و بهره مندی شهروندان و مخاطبین گرامی، متن توصیه‌ی کلی و عمومی نماینده معزز ولی فقیه در خراسان جنوبی منتشر می گردد.

" با همه اشخاصی که از همه‌ی شهرستان های استان خراسان جنوبی، چه تماس گرفته‌اند و یا حضورا تشریف آورده اند، یک حرف کلی را مطرح کرده‌ایم و آنهم این است که مسئله شرکت در انتخابات، واجب کفایی است و کسانیکه در خود صلاحیت آنرا می بینند بر آنها لازم است که این مسئولیت را بپذیرند.

می‌شنویم برخی افراد از این جمله به عنوان عبارت مخصوص به خود برداشت نموده اند که اینگونه نیست و بنده برای همه یک حرف گفته‌ام که مرتبط به تشویق برای اقامه این واجب بوده است و قاعده کلی می باشد.

و السلام علیکم و رحمة الله 

سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند."

ارسال نظرات
پر بیننده ها