خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت زیرکوه با تاکید بر اینکه اگر بسیج نبود امروز آمریکا خیلی بیشتر پیشرفت می کرد گفت: این بسیج است که مصمم و با اراده پولادین جلوی بسیاری از حماقت ها، تخریب ها و نابسامانی که استکبار جهانی برای جامعه مستضعف اسلامی بوجود می آورند ایستاده است و به مردم مظلوم سراسر دنیا خدمت می کند.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۴۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

مولوی سید مصطفی حسینی امام جمعه اهل سنت زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: بسیج از همان ابتدای امر که به فرموده امام خمینی(ره) مؤسس نظام اسلامی در سال 58 تأسیس شد بسیار ارزشمند بوده است و بسیج خالصانه و فی سبیل الله برای پیشرفت جامعه اسلامی شروع به کار و فعالیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در دوران جنگ از خودگذشتگی های بی حد و حصری از خود نشان دادند و در خط مقدم جبهه بودند و سالیان سال در میدان های مختلف انقلاب صرف مال، جان و وقت کردند و از همه چیز خود گذشتند.

 امام جمعه اهل سنت زیرکوه افزود: بسیج مصداق بارز آیه شریفه « اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم تَراهُم رُکَّعًا سُجَّدًا یَبتَغونَ فَضلًا مِنَ اللهِ وَ رِضوانًا » هستند.

وی تاکید کرد: نیاز است همه ما بسیجی باشیم و از بسیجیان و خانواده هایشان حمایت کنیم و پشتیبان آنها باشیم که اگر ما پشتیبان بسیج باشیم که بسیج پشتیبان ولایت است قطعاً کشور ما به خودش بیشتر می بالد به دلیل رشادتها و جانفشانی هایی که بسیج در طول انقلاب انجام داده است.

حسینی با بیان اینکه بسیج همواره در گوشه گوشه مملکت و خارج از کشور ایفای نقش کرده است ادامه داد: بسیج فوق تصور و طاقت بشری کار کرده است و در حال حاضر در صحنه های مختلف جامعه کار جهادی می کند.

وی خاطرنشان کرد: به جرأت می توان گفت بسیج مستضعفین تنها نهادی بود که واقعا فی سبیل الله وارد صحنه شد، تلاش و فعالیت کرد و هم اکنون نیز این تلاش و کوشش بسیجیان در صحنه های مختلف قابل ستایش است.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه با بیان اینکه بسیج مالی، جانی در همه صحنه های انقلاب اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جانانه تلاش کرد افزود: اگر نقش ارزنده بسیج در ایران اسلامی در این 4 دهه انقلاب نبود شاید این موفقیت های امروز در همه جبهه های فرهنگ، اقتصاد، جنگ نظامی و حتی در خارج از مرزها در لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و فلسطین اشغالی را شاهد نبودیم.

وی اظهار داشت: بسیج در همه صحنه ها جلودار بوده است و هیچ کس نمی تواند نقش بسیج را در این کشور و خارج از کشور کتمان کند و مردم قدردان این نیروی عظیم مردمی و الهی هستند.

حسینی گفت: نیاز است ساعت ها پیرامون خدماتی که بسیج در دنیا، ایران و جبهه های مختلف انجام داده است  بحث و گفتگو کنیم و در این مورد کتابها نوشته شود تا روز به روز تفکر بسیجی گسترش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر بسیج نبود امروز آمریکا خیلی بیشتر پیشرفت می کرد یادآور شد:  این بسیج است که مصمم و با اراده پولادین جلوی بسیاری از حماقت ها، تخریب ها و نابسامانی که استکبار جهانی برای جامعه مستضعف اسلامی بوجود می آورند ایستاده است و به مردم مظلوم سراسر دنیا خدمت می کند.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه ادامه داد: امروز ضرباتی که آمریکا و غرب از بسیج خورده اند نمونه و زبانزد خاص و عام است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها