نمایندگانی باید به مجلس بروند که اهل ساخت و پاخت، باندبازی، رشوه دادن و رشوه گرفتن، رانت خواری، واردات و صادرات نباشند و به گروه‌های فشار، سرمایه دارها، دزد‌ها و آمریکا تبدیل نشوند.
کد خبر: ۹۱۹۷۸۷۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه نمایندگان باید به عنوان امین و عادل قسم بخورند یعنی به حقوق حق الله احترام بگذارند، تصریح کرد: سوال این است که آیا همه نمایندگان در مجلس این گونه بوده و به حق الله واقف و ملتزم هستند؟

نمایندگانی که به رهبری گفتند جام زهر را سربکش!


وی که به بمناسبت 16 آذر روز دانشجو  در جمع دانشجویان بسیجی علوم قضایی سخن می گفت،با بیان اینکه نمایندگان قسم می‌خورند که به استقلال و حفظ حقوق ملت پایبند باشند با این وجود بعضی از نمایندگان کلاهبردار هستند به گونه‌ای که می‌بینیم بعد از چهار سال از سر پدرسوختگی می‌روند و با رفتگر محل عکس می‌گیرند، اظهار کرد: نمایندگانی باید به مجلس بروند که اهل ساخت و پاخت، باندبازی، رشوه دادن و رشوه گرفتن، رانت خواری، واردات و صادرات نباشند و به گروه‌های فشار، سرمایه دارها، دزد‌ها و آمریکا تبدیل نشوند.

در مجلس ششم نمایندگانی داشتیم که به رهبر معظم انقلاب نامه نوشتند و به طور مستقیم گفتند جام زهر را سر بکش و تسلیم شو واقعا معنی خائن چیست؟ معتقدم باید خیانت بدون روتوش و زرورق شده را دید.

ارسال نظرات