معاون آموزش فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع):
معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان از برگزاری پنجمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۰۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان ،محمدامین طاهری، معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره تربیت مدرس سواد رسانه ای در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: این دوره ۲۰ آذرماه الی ۲دی ماه ۹۸ به مناسبت کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان بصورت آنلاین برگزار می شود و شرکت برای عموم افراد فعال در فضای مجازی آزاد است.

معاون تربیت و آموزش فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان با اشاره به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب بر اهمیت فضای مجازی و جنگ نرم، بیان کرد: امروز اکثر افراد جامعه مخصوصا قشر جوان مخاطب فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف هستند و با توجه به این حجم از گسترش، آموزش سواد رسانه ای به عموم جامعه و تربیت استاد متخصص سوادرسانه ای بسیار مورد اهمیت است.

این استاد سواد رسانه ای، با بیان اینکه امروز دشمن در مقابل با ما یک جنگ تمام عیار رسانه ای را شروع کرده است، گفت: دوره تربیت مدرس سطح ۱ با موضوعات کلیات سواد رسانه، جریان شناسی رسانه، جریان شناسی صنعت اوقات فراغت، تفکر انتقادی در مواجهه با رسانه، فنون اقناع و آداب مصرف رسانه برگزار می شود که به افزایش سطح سواد رسانه ای جامعه در برابر این جنگ تمام عیار کمک می کند.

مهندس طاهری با اشاره به اینکه آخرین مهلت ثبت نام این دوره تخصصی تا ۱۹ آذرماه ۹۸ است، بیان کرد: دانشگاهیان، معلمان، بسیجیان و همه ی افرادعلاقه مند جهت شرکت در این دوره می توانند از طریق پرتال آموزش نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی به آدرس http://lms.nasraa.ir/ideaportal/home ثبت نام کنند.

معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی افزود: برای قبول شدگان نهایی در این دوره تخصصی گواهی نامه تربیت مدرس معتبر از سازمان فضای مجازی بسیج صادر می شود.

شایان به ذکر است علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل در تماس باشند:

۰۷۶۳۳۳۳۹۸۸۴ فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان

۰۹۳۰۸۶۴۷۲۸۹ معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی از طریق پیام رسان واتس اَپ

ارسال نظرات