نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم معرفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع):

امت بی ولایت خطری ندارد؛ امام بی امت اقتدار ندارد اما امت متصل به ولایت شکست ندارد

مراسم تجلیل از نماینده فقید ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۲۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

 به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آئین در جمع فرماندهان سپاه و بسیجیان با اشاره به بصیرت مردم ولایت مدار در عبور از شرایط فتنه اخیر اظهار داشت: شما بسیجیان و مردم وفادار و ولایت مدار در خطرناک ترین فتنه ای می توانست انقلاب و نظام را گرفتار مشکل کند با سرعت و قاطعیت و بصیرت عمل کردید.

وی افزود: سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به خاطر مهاجر پذیری و جوانان زیاد شهرهای غربی استان، یکی از سپاه هایی است که در فتنه اخیر درگیر بود و مشکلات زیادی داشت و به شما خداقوت می گویم که در این عرصه و در این شرایط خوب عمل کردید و این کار شما که در دفاع از انقلاب اسلامی در این ایام انجام دادید به عنوان اعمال صالح و باقیات صالحات در آخرت برای شما منظور می شود.    

صادقی اظهار داشت: انجام اعمال صالح دشوار است اما نگهداری آن دشوار تر است و برای اینکه اعملا صالح شما از دتبرد شیطان مصون بماند آن را به امام رضا(ع) و حضرت زهرا(س) امانت بسپارید.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین مختار نظری یک همکار خوب و عزیز بود چه در زمانی که در مازندران بود  و چه در استان های دیگر و نیز در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) فعالیت می کرد. او مردی بود با متانت و آرامش بود؛ آرامشی که قرآن می فرماید: با یاد خدا بدست می آید. انسان باضافه پول و مقام منهای خدا مساوی است با عدم آرامش. هرچه زندگی مدرن تر می شود و آسایش بالا می رود در مقابل این افراد احساس می کنند آرامش ندارند. در مقایسه زندگی امروز با زندگی 50 سال پیش که مدرن تر و مرتب و آسایش بیشتر شده اما لذت کمتر شده است و این به خاطر دوری ازیاد خدا است اما حجت الاسلام نظری به خاطر یاد خدا آرامش زیبایی داشت. انسان نیز از گمرک مرگ با ایمان و عمل صالح می تواند عبور کند بنابراین تا فرصت داریم عمل صالح انجام دهیم و برای آخرت تجارت کنیم.

وی افزود: با همه طوفان های حوادث و تهاجم های جهانی علیه انقلاب و فتنه هایی که استکبار و پیاده نظام او جریان نفاق و دنیا طلبی علیه انقلاب انجام داد با وجود تدبیر رهبری همه دسیسه ها و نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.  آنچه باعث شد انقلاب پویا و زنده بماند شکل گیری و پیوند حاکمیت و دین است و عامل رهبری و ولایت در این پیروزی ها نقش مهمی دارد.

صادقی گفت: اگر فرمایشات حضرت آقا پس از ماجرای طرح سهمیه بندی و اغتشاشات اخیر نبود، بزرگترین فتنه در کشور شکل می گرفت تا ایران هم عراق دیگری شود. نقشه دشمن قرار دادن مردم در مقابل نظام و جدا کردن مردم از ولایت بود.

  وی افزود: مسئولان نمیاندگی ولی فقیه برای جوانان آیه 15 سوره حجرات را تشریح کنند ثم استقاموا و لا یحزنون ایمان و استقامت و ... را بیان کنند. هجمه ها و شبهات مومن واقعی را دچار تزلزل نمی کند.

 صادقی گفت:  دشمن می گوید: امت بی ولایت خطری ندارد مثل عربستان؛ امام بی امت هم اقتدار ندارد و امت متصل به ولایت نیز شکست ندارد. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: چرا ولایت علی ابن ابیطالب پنج سال بیشتر عمر نکرد اما نظام ولایی و انقلاب اسلامی چهل ساله شد؟اینها به خاطر اتصال امات و ولایت است. دشمن به دنبال بی اعتماد سازی و شکست نقطه اتصال است.

یکی از ظلم های مدیران و مسئولان به انقلاب این بود که طوری عمل می کنند که اعتماد مردم به مسئولان نابود شود. به تعبیر قرآن مومن واقعی به لحاظ فکری نمی لرزد و در سراط مستقیم شک نمی کند و با روحیه انقلابی و جهادی عمل می کند .

در این مراسم حجت الاسلام حاجی صادقی؛ با اهدای لوح تقدیر از خانواده حجت الاسلام مختار نظری تجلیل و حکم مسئولیت حجت الاسلام بهرامی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران را ابلاغ کرد.

ارسال نظرات