بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

ضرورت برخورد قاطع با حمل سلاح غیرمجاز

خبرگزاری بسیج: تا کی باید شاهد حمل سلاح غیر مجاز و برخورد ناکافی با متخلفان بود، آیا وقت آن نرسیده که مسئولین امر قوانین محکم تری برای این تخلف خانمان سوز وضع کنند؟
کد خبر: ۹۱۹۷۹۵۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

  روزانه خبرهای متعددی در مورد دستگیری  باندهای  قاچاق سلاح، حمل و استفاده غیر مجاز اسلحه را در اقصی نقاط کشور شاهد هستیم و آخرین آن هم کشف و ضبط ۱۴۰ قبضه اسلحه گرم در لرستان در ساعات گذشته بود.

در مورد دیگر شامگاه 2 روز گذشته شاهد بودیم که اشرار مسلح نقابدار سلاح به دست گرفته و محله افسریه تهران را به رگبار بستند که علاوه بر زخمی کردن یک نوجوان و یک جوان کشتی گیر، جوان 24 ساله دیگری را مورد اصابت ناجوانمردانه گلوله خود قرار داده و خانواده وی را داغدار کردند.

امروز که با حضور خیل عظیمی از جمعیت تشییع کنندگان در گلزار شهدای ده امام پاکدشت مواجه گشتیم، متوجه شدیم که مجید فشکی تنها مقتول این حادثه ساکن شهر پاکدشت بوده که ظاهراً برای سرکشی از اقوام خویش با خودرو شخصی پراید در حال گذر از آن محل بود که بی گناه در شب تولد 24 سالگی اش سیبل اراذل و اوباش شده و با برخورد تیر به گلویش جان به جان آفرین تسلیم می کند.

به گفته شاهدان عینی چند روزی است که این اراذل و اوباش به صورت گروهی برای همدیگر شاخ و شانه می کشیدند و در محل و در یک قهوه خانه ایجاد رعب و وحشت می کردند.

یکی از شاهدان این ماجرا می گوید: گویا مجرمین حادثه که چهار نفر نقابدار و مسلح به سلاح کلاش و کلت و قمه بودند وقتی سوار بر پژو پارس سفید رنگ بدون پلاک خود شدند  تصور می کردند خودرو پراید می خواهد جلوی راه آنان را ببندد.

در این حادثه با شلیک 15گلوله ، بیش از 7 خودرو آسیب دیده و یک قهوه خانه تا حدود زیادی تخریب شد.

حال سؤال اینجاست تا کی باید شاهد حمل سلاح غیر مجاز و برخورد ناکافی با متخلفان بود؟ آیا وقت آن نرسیده که مسئولین امر قوانین محکم تری برای این تخلف خانمان سوز و همچنین تردد خودرو بدون پلاک وضع کنند تا اوباش کوردل فرصت چنین جسارتهایی را به خود ندهند؟!

م.ف

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار