خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا تمام وجود خود را در راه خدا در طبق اخلاص قرار داده و به شهادت رسیدند، افزود: ما نیز در مقابل این همه رشادت و ایثار شهدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم یک رسالت عظیم برعهده داریم و آن هم اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل آینده منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۱۹۷۹۷۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم در آیین نکوداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم آل الله در مسجد امام صادق (ع) کوی ولیعصر تبریز گفت: همانطور که یاد فرهنگ و ادبیات عاشورای اباعبدالله(ع) اسلام را زنده نگه داشته است لذا حفظ یاد و خاطره شهدا با برگزاری یادواره ها و بزرگداشت آنها امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: هرگز رابطه و سازش با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و مسائل هسته‌ای و دیگر مسائل بهانه است.چون آنها می‌گویند شما سلاح خود را کنار بگذارید تا ما هر وقت خواستیم شما را بکوبیم و بگذارید از پادگانهای شما بازدید کنیم مگر غیر از این است که شهدای قهرمان آذربایجان برای تحقق اهداف انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

 سردار نوعی اقدم با بیان اینکه شهدا تمام وجود خود را در راه خدا در طبق اخلاص قرار داده و به شهادت رسیدند ، افزود: ما نیز در مقابل اینهمه رشادت و ایثار شهدای انقلاب ، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم یک رسالت عظیم برعهده داریم و آن هم اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل آینده منتقل کنیم.

وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرترترین و ارزشمندترین نظام در دنیا است نظامی که به هیچ قدرتی سر خم نکرده و با عزت و اقتدار در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

سردار نوعی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار امنیت و عزت کشور را حاصل خون شهدای گرانقدر دانست و افزود: عزیزان ما نباید فراموش کنیم که شهداوالاترین و ارزشمندترین نقش را در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.

ارسال نظرات