خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه کسانی در کشور حضور دارند که از خود ضعف هایی نشان می دهند و باعث می شوند تا دشمن به طمع بیفتد، اما اگر چنانچه بتوانیم برای همیشه طمع دشمنان را قطع کنیم، آن ها نمی توانند در مقابل ما سرشان را بالا آورند.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۴۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  و امام جمعه بیرجند در دیدار با مسئول قرارگاه پیشرفت آبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: افرادی که در جبهه ی خدمت به مردم چه در این استان و استان های دیگر، چه در این کشور و کشورهای دیگر، فعالیت می کنند باید خداوند را برای اینکه چنین توفیقی نصیبشان شده است را بسیار شکر کنند.

 

وی عنوان داشت:  با دست مبارک شما خدمتگزاران جهادی، گره هایی از مشکلات مردم حل می شود، شما با اعمال، اخلاق و رفتارتان، دل های مردم محروم را خوشحال می کنید و این بسیار ارزشمند است.

 

عبادی خاطرنشان کرد: اگر در شرایط عادی انسان بتواند گره ای از مشکلات مردم را حل، و قلب غم آلود یک عده را خوشحال کند به بالاترین ثواب دست یافته است، اما شرایط امروز یک شرایط عادی نیست و تمام دنیای کفر در مقابل اسلام و حق ایستاده است، لذا کار شما یک رنگ جدیدی به خود می گیرد.

 

وی اضافه کرد: اگر شیوه‌ی فرهنگ اسلامی تعریف و فراگیر شود می توان باور کرد که هیچ دشمنی در سطح کره ی زمین نمی تواند دشمنی خود را با ما اظهار کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دشمن ما بسیار کارشناسی عمل می کند و در دشمنی خود نیز کم نمی آورد، لذا تمام تلاش آن ها این است که اسلام، قانون اساسی و آرمان های انقلاب به معنی صحیح پیاده نشود.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از کارهایی که در داخل انجام می شود، از نوع نفوذ در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها است، لذا شاهد هستیم که اتفاقاتی صورت می گیرد که کارهای معقولی نیست، بنابراین در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت که ندانم کاری است اما نظر بدبینانه این است که این ها پروژه هایی است که انجام می شود تا به اسلام، حق، انقلاب، عدل، اخلاق و کرامت، عمل نگردد.

 

عبادی بیان داشت: کار شما امروز در دین به عنوان مهمترین جبهه ی مقابله اسلام با کفر است لذا خدا را برای توفیقی که دارید شکر کنید.

 

وی ادامه داد: اگر تفکر اسلامی فراگیر گردد نه تنها هیچ دشمنی جرأت عرض اندام ندارد بلکه در صف نوبت می ایستند تا به ما نزدیک شوند.

 

امام جمعه بیرجند گفت: متأسفانه کسانی در کشور حضور دارند که از خود ضعف هایی نشان می دهند و باعث می شوند تا دشمن به طمع بیفتد، اما اگر چنانچه بتوانیم برای همیشه طمع دشمنان را قطع کنیم، آن ها نمی توانند در مقابل ما سرشان را بالا آورند.

 

وی افزود: صحنه امروز برای شما خدمتگزاران بسیار مساعد است و کارهای شما به بار خواهد نشست اما میزان بهره برداری از آن به طرح و برنامه های شما بستگی دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها