آسمان کردستان با افزایش 5 درجه ای دما بارانی خواهد شد

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان گفت: از اواخر وقت هفته‌جاری با ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور، بارش باران و برف در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۴۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، خسرو سیف‌پناهی شعبانی اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا روز چهارشنبه به علت وجود رطوبت و ناپایداری‌های ضعیف جوی در سطح منطقه، شاهد بارش‌های پراکنده باران و برف در برخی از نقاط استان خواهیم بود.


وی افزود: میزان بارش‌ها طی امروز سه‌شنبه برای شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد و سقز و مناطق سرشیو و سارال قابل توجه‌تر است و برای سایر مناطق در حد احتمال برآورد می‌شود.

مسوول پیش‌بینی هواشناسی کردستان تصریح کرد: از بعد از ظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه جو استان نسبتا پایدار بوده و بارشی نخواهیم داشت، اما از اواخر وقت پنج‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور شاهد بارش باران و برف در سطح استان خواهیم بود.


شعبانی عنوان کرد: از لحاظ دمایی تا روز پنجشنبه به طور میانگین، دما در طول روز ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ولی همچنان یخبندان شبانه و صبحگاهی بر منطقه بخصوص نواحی سردسیر حاکم خواهد بود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات