پرداخت ۱۷۰۰ فقره جهیزیه به مددیان کردستانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: کمیته امداد کردستان ۱۷۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.
کد خبر: ۹۱۹۸۰۶۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهاد کاظمی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان گفت: در هشت ماهه نخست امسال برای پرداخت ۱۷۰۰ مورد کمک هزینه ازدواج سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: میانگین مبلغ دریافتی دختران خانواده‌های تحت حمایت سه میلیون تومان و برای پسران یک میلیون تومان است.


کاظمی بیان کرد: با هدف تشویق به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، کمک هزینه ازدواج شامل ازدواج مجدد این دسته از مددجویان نیز خواهد شد و می‌توانند از بسته‌های تشویقی همچون ادامه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی و ادامه حمایت این نهاد از فرزندان آن‌ها بهره‌مند شوند.


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان ضمن بیان اینکه تمامی این افراد قبل از دریافت هدیه ازدواج در کلاس‌ها و جلسات مشاوره پیش از ازدواج شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: این جلسات با هدف کمک به انتخاب درست، ازدواج موفق و در نهایت تحکیم بنیاد خانواده انجام می‌شود.


کاظمی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال به پسران خانواده‌های تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد است که با هدف اشتغال زایی آن‌ها بعد از ازدواج صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات