مسئول بسیج حقوقدانان استان زنجان خبر داد؛
مسئول بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی (عج) از اجرای طرح 40 مسجد 40 حقوقدان در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۲۴
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

محمدرضا حیدری در گفتگوبا خبرنگار بسیج با بیان اینکه طرح هرمسجد یک حقوقدان بصورت مداوم توسط سازمان بسیج حقوقدانان سپاه انصارالمهدی (عج)در طی 4سال گذشته در استان اجرا شده است،اظهار کرد: کاهش حجم پرونده به مراجع قضایی و ارائه مشاوره به مردم در خصوص مسائل مرتبط به دادگستری از اهداف طرح است.

 

وی به اهمیت مسجد و نقش آن در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت مساجد برای بررسی مسائل قضایی و پاسخگویی به مردم نقش مهمی در حل مسائل دارد.

 

این مسئول تصریح کرد: آگاه سازی مردم به مسائل قضایی نقش مهمی در کاهش مشکلات دارد بنابراین این طرح با قوت و همکاری بخش های دیگر انجام می شود.

 

مشاوره‌ حقوقی به صورت رایگان به شهروندان در راستای اهداف بسیج حقوقدانان از مهمترین راه های تحقق آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

مسئول بسیج حقوقدانان ادامه داد:ارائه مشاوره‌ حقوقی به صورت رایگان به شهروندان در راستای اهداف بسیج حقوقدانان از مهمترین راه های تحقق آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

 

حیدری در پایان با اشاره به اینکه طرح ۴۰ مسجد ۴۰ حقوقدان زیر مجموعه همان طرح هر مسجد یک حقوقدان است ،افزود: این طرح همزمان با هفته بسیج درمساجد مورد نظر آغاز و مورد استقبال همشهریان زنجانی قرار گرفت.

ارسال نظرات