نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

راهکار مقابله با تهدیدات دشمنان بصیرت افزایی است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: راهکار مقابله با تهدیدهای دشمنان بصیرت افزایی و توجه به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۳۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده سه شنبه در مراسم اختتامیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی هرمزگان اظهار داشت: نبود شناخت دقیق و کامل ولایت فقیه عامل بی بصیرتی و شکست است و نیروهای با بصیرت ، انقلابی و هوشیار انتظامی در حوادث ناگوار اخیر عملکرد خوب و روشنی داشتند.

وی، برگزاری دوره های بصیرت را برای فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح زمینه ساز گسترش باورهای عمیق دینی، دشمن شناسی، تهدیدشناسی، جریان شناسی و بسترساز تشخیص حق از باطل دانسته و بصیرت را به معنی داشتن قوه تجزیه و تحلیل و شناخت حقیقت ولی امر زمان عنوان کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: جلوگیری از نفوذ انقلاب در جهان، کاهش شعاع تاثیر انقلاب اسلامی و فشارهای اقتصادی به عنوان اصلی ترین راهبردهای نظام سلطه جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی است که راهکار مقابله با این تهدیدها بصیرت افزایی و توجه به بیانات مقام معظم رهبری می باشد.

امام جمعه بندرعباس افزود: دشمنان تمام سعی و توان خود را جهت مدیریت افکار عمومی مردم به کار گرفته اند و از همین رو بصیرت ، بیداری و بینش بالای مردم و مسئولان در کنترل و مدیریت این موضوع ، امری مهم و ضروری است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تشکر از تلاش‌های نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و آرامش در جامعه ، گفت: دوره های بصیرت فرماندهان و مدیران انتظامی استان هرمزگان در سطح خوبی برگزار و اثر گذاری بالایی نیز برای کارکنان و فرماندهان انتظامی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار