مسئول دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است و باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۶۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

 به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  مجید فرامرزی مسئول دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در دیدار با خانواده شهیدان مصطفی و مرتضی ابراهیم آبادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، با تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه شهدای بزرگوار در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه گسترش یابد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، یادگاران دوران دفاع مقدس هستند و حق زیادی بر گردن مردم دارند و تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی است و باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

فرامرزی اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز کشورمان مدیون ایثار و فداکاری شهدا و همچنین صبر و استقامت خانواده‌های آنان است.

وی تصریح کرد: به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی یک دیدار جامع از کلیه خانواده های معظم شهدا انجام شده که امیدواریم این دیدارها مستمر باشند و مسئولین باید همواره در پاسداشت خانواده های شهدا تلاش کنند.

مسئول دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: مردم ایران همواره قدردان خون شهیدان هستند و مسئولان هم باید همواره در جهت حفظ آرمان‌های شهدا و راه آن‌ها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات