مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند مطلوب خدمات رسانی این شرکت در استان گفت : به زودی به جمع استان های سبز کشور درگاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار می پیوندیم.
کد خبر: ۹۱۹۸۱۹۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
رحمان خادم در این نشست با اشاره به استخدام‌های فله‌ای و بدون مجوز شرکت گاز در استان گفت::  رفع مشکل استخدام‌های بدون مجوز شرکت از اولویت‌های ورودم به شرکت بود که  با چانه زنی‌های فراون با شرکت ملی، بحث حقوق و استخدام این افراد حل شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اذعان داشت: با چشم انداز و برنامه ریزی‌های انجام شده در استان بدنبال تعالی اهداف شرکت و رسیدن با مقام برتر در بین شرکت گاز استان‌ها می‌باشیم.

وی  تصریح کرد: تعاملات در شرکت گاز دوسویه و خدماتی می‌باشد و کارکنان نباید وارد مسائل سیاسی شوند.

خادم ماموریت اصلی شرکت گاز را خدمت رسانی مطلوب به مردم ارزیابی کرد و گفت:: شرکت گاز سیاسی نبوده و تکریم ارباب رجوع از اولیت‌ها می‌باشد.

وی خدمات شرکت به مردم را خدمات نظام عنوان کرد و خاطر نشان کرد: کیفیت بخشی به خدمات شرکت  گاز را از ماموریت‌های اصلی خود می‌دانیم و وابسته به هیچ گروه، حزب و فرد سیاسی نمی‌باشیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: در خدمت هیچ نماینده‌ای در وضعیت فعلی انتخابات نیستم و خودم را وامدار کسی نمی‌دانم.
او اظهار داشت: شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد طی سه سال گذشته در استان به  ۲۵۶ روستا گاز رسانی و ۲۰۸ روستا در دست اقدام دارد.

خادم رسیدگی به عملکرد صورت‌های مالی را در شرکت ملی گاز مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته برخلاف سال‌های قبل همه صورت‌های مالی استان بدون مشروط پذیرفته و مقبول بود.

وی رتبه استان را در بحث ارتقاء سلامت اداری را قبل از ۲ سال گذشته ۲۸ عنوان کرد و اذعان داشت: در سال گذشته با تلاش همه کارکنان توانستیم به رتبه ۴ در شاخص ارتقاء سلامت دست پیدا کنیم.

وی استخدام گاز بان در شرکت را بدون نیاز به  مجوز دانست و گفت:: شرکت می‌تواند بدون مجوز، البته با شرط تعداد مشترک اقدام به استخدام گاز بان کند.

خادم با اشاره به اینکه شرکت گاز  بیش از ۱۷ نیروی گازبان را در سال گذشته استخدام کرده است گفت:: طی ماه‌های اینده  ۱۵ نیروی گاز بان به شرکت گاز در شهرستان بویراحمد اضافه می‌شوند.

مدیر عامل شرگت گاز استان در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت گازی رسانه در شهرستان بویراحمد را ۹۵ درصد و گچساران را به عنوان شهرستان سبز در بحث گازرسانی معرفی کرد.

وی عدالت در خدمات رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:: به شهرستان باشت با ۹۸ درصد، کهگیلویه ۸۰ درصد، بهمئی ۷۵ درصد و لنده با ۷۵ درصد خدمات گاز رسانی ارائه شده است.

خادم تصریح کرد: با اجرای بالغ بر ۷۵۰ کیلومتر پکیچ به زودی به استان‌های سبز در بحث گازرسانی تبدیل می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: در خدمت هیچ نماینده‌ای در وضعیت فعلی انتخابات نیستم و خودم را وامدار کسی نمی‌دانم.

خادم گاز رسانی به ۳۲۵ روستای استان را بخشی از تعهدات شرکت در سال ۱۳۹۸ ارزیابی کرد و گفت: بالغ بر ۹۸ درصد تعهدات این سال در حال اقدام و انجام شده است.

وی اعتبارات این پروژه‌ها را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اذعان داشت: ۸۲ میلیارد تومان پروژه برای سال اینده طراحی شده است.

مدیر عامل شرگت گاز استان در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت گازی رسانه در شهرستان بویراحمد را ۹۵ درصد عنوان و گچساران را به عنوان شهرستان سبز در بحث گازرسانی معرفی کرد.

وی عدالت در خدمات رسانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:: به شهرستان باشت با ۹۸ درصد، کهگیلویه ۸۰ درصد، بهمئی ۷۵ درصد و لنده با ۷۵ درصد خدمات گاز رسانه ارائه شده است.

خادم تصریح کرد: با اجرای بالغ بر ۷۵۰ کیلومتر پکیچ به زودی به استان‌های سبز در بحث گازرسانی تبدیل می‌شویم.


این مسئول حذف سوخت‌های فسیلی و مایع را از سیاست‌های شرکت عنوان کرد و در ادامه گفت:: ۷۰ درصد مصرف سوخت صنایع استان مایع می‌باشد که با برنامه ریزی و به صورت رایگان صنایع استان که در مجاورت خطوط لوله گاز می‌باشند گاز رسانی می‌شوند.

وی گازرسانی به  صنایع  شهرستان گچساران را ۵۰ درصد، بویراحمد را ۸۵ درصد و کهگیلویه را ۱۰۰ درصد عنوان کرد.

خادم از تبدیل استان تا سال ۱۴۰۰ به استان سبز خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۹ بالغ بر ۹۰ درصد روستا‌های استان گاز دار می‌شوند.
ارسال نظرات