به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از وقف یک باب ساختمان نو ساز با هدف برگزاری مراسم‌های مذهبی و عزاداری دهه فاطمیه سلام الله علهیا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۴۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
ساختمان نو ساز در زرند وقف عزاداری ایام فاطمیه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند از وقف یک باب ساختمان نو ساز با هدف برگزاری مراسم‌های مذهبی و عزاداری دهه فاطمیه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام ابوالقاسم قادری با اشاره به ثبت مورد وقف جدید در این شهرستان گفت: توسط خیر نیکوکار “مهدی قلی زاده “ساختمان نو ساز به منظوراستفاده به عنوان تکیه فاطمیه وقف شد.
او افزود: این ساختمان با ۲۰۰ متر مربع عرصه و اعیان با هدف برگزاری مراسم‌های دینی و مذهبی خصوصا برگزاری مراسم‌های عزاداری در ایام فاطمیه وقف شده است.

حجت الاسلام قادری با بیان اینکه از ابتدای امسال ۳ مورد وقف در شهرستان زرند محقق شده، تصریح کرد: طی یکسال گذشته به همت واقفان خیراندیش هفت مورد وقف انتفاعی و وقف منفعتی در این شهرستان ثبت شد.

او گفت: وقف با هدف رفع نیاز‌های روز جامعه و ثبت موقوفات در خدمت به مردم از مهمترین ضروریات می‌باشد، که طی چندین سال گذشته سازمان اوقاف توجه ویژه‌ای به سمت ترویج وقف‌های نوین با کارکرد اجتماعی داشته است.
                                                                                      خبرنگار حمید رضا قنبر زهی
ارسال نظرات