به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :مجید پورسلطانی” در نشست هماهنگی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای زرند، گفت: ورزش های پهلوانی و زورخانه ای زرند قدمت زیادی دارند و در گذشته ورزشکارانی را داشته ایم که در سطح کشوری رتبه های برتر را کسب کرده اند
کد خبر: ۹۱۹۸۲۵۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
مسئول هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زرندخبرداد
برنامه ریزی برای احیاء فرهنگ پهلوانی و ورزش باستانی زورخانه‌ای در زرند
مسئول هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زرند از برنامه ریزی این هیات برای گ. احیاء فرهنگ پهلوانی و ورزش باستانی زورخانه‌ای در زرند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:مجید پورسلطانی” در نشست هماهنگی برای پویا کردن ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زرند، اظهارکرد: ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زرند قدمت زیادی دارند و در گذشته ورزشکارانی را داشته ایم که در سطح کشوری رتبه‌های برتر را کسب می‌کردند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۰ ورزشکار در حوزه ورزش زورخانه‌ای در زرند در حال فعالیت هستند، گفت: باید مذاکراتی با شهرداری و سایر مسئولین شود تا نواقص تنها زورخانه شهر زرند برطرف شود تا از پتانسیل‌های ورزشکاران این حوزه استفاده شود.

مسئول هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زرند افزود: به دنبال این هستیم تا دوره‌های آموزشی با استفاده از پیشکسوتان این شهرستان و استان در سطح شهر برگزار کنیم تا این ورزش را به پویایی خود برسانیم.

پورسلطانی همچنین ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای، برگزاری مسابقات، دعوت هیات‌های ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سایر شهرستان‌های همجوار و… از برنامه‌های پیش رو این هیات در برنامه ریزی‌های انجام شده می‌باشد.
 
ارسال نظرات