خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):

میوه درخت تناور بسیج، امنیت و آرامش برای مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج): گفت: میوه درخت تناور بسیج ،امنیت و آرامش برای مردم ، تربیت نسل جوان ، حرکت های جهادی و حماسه آفرینی در همه عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی است .
کد خبر: ۹۱۹۸۲۸۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام والمسلمین رحمت اله صادقی در جمع پایوران ناحیه فلاورجان، اظهار داشت:  بسیج شجره طیبه ای است که حضرت امام خمینی (ره) با ناصیه منوره و الهامات غیبی در سرزمین ما کاشت و روز به روز این درخت درحال رشد و تعالی است و رکود و عقب گردی در این حرکت صعودی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: امروز این درخت پاک به بار نشسته و در آستانه چهل سالگی خود است و میوه این درخت تناور ،امنیت و آرامش برای مردم ، تربیت نسل جوان ، حرکت های جهادی و حماسه آفرینی در همه عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی است .

 حجت الاسلام صادقی در ادامه اذعان داشت: بسیج نیرویی است که در تمام صحنه ها ورود می کند و موفق بوده است ، در فتنه های گوناگون  اهمیت  بسیج را درک کردیم ، بسیج روز به روز درحال رشد و حرکت و تعالی است و راکد نمی ماند و درجا و عقب گرد نمی زند ، بسیج باید ولایت مدار  باشد و پیرو  رهبری  باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در پایان خاطرنشان کرد: بسیج درختی است که ریشه آن ثابت و محکم  است وسایه آن در تمام جهان سایه افکنده است که در سوریه عراق طنین افکن شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار