حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تاکید بر اینکه استادیاران باید توسعه بخش دین، معارف اسلام و قرآن باشند، گفت: جلسات حلقه های صالحین باید در بین خود استادان طرح نیز برگزار شود.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۴۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام 19 در دیدار جمعی از استادیاران حلقه های صالحین بسیج استان، گفت: برگزاری چنین نشست هایی موجب ارتقای فعالیت های عملیاتی و شناخت نقاط ضعف برای رفع آن هاست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛ انسان سازی و تربیت را فعالیت شاخص عملیاتی استادیاران حلقه های صالحین بسیج خواند و افزود: اگر واسطه های شجره صالحین زیاد شوند هدف اصلی این شجره دورتر می شود.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه استادیاران باید توسعه بخش دین، معارف اسلام و قرآن باشند، اظهار کرد: جلسات حلقه های صالحین باید در بین خود استادان طرح نیز برگزار شود و تجربیات همدیگر را به اشتراک بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه روحانیت استان پردغدغه است و در مسائل گوناگون احساس مسئولیت می کند، تصریح کرد: باید این تلاش ها بیشتر شده و فرصتی برای بیان دغدغه ها را از دست ندهیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هرچند فعالیت در برخی از مناطق دشوار بوده و دیرتر به نتایج مطلوب دست می یابیم اما نباید دست از تلاش برداشت و با ابتکار و جدیت مسائل مختلف را پیگیری کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار، تعدادی از استادیاران حلقات صالحین استان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون برگزاری هرچه بهتر جلسات صالحین پرداختند.

ارسال نظرات