سید مرتضی علوی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سامان :
حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه شهدا سند حقانیت ایران اسلامی هستند، گفت: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون پاک این شهیدان است.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۴۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

  به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری ؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سامان در دیدار با خانواده شهید سهراب صحرانشین گفت: همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی به دست آورده است وابسته به مجاهدت‌ها، ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام عباسی افزود: همچنین شهدا  مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی می باشند، لذا همه باید ادامه‌ دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

 این مقام مسئول ادامه داد: تداوم انقلاب اسلامی در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم در راه شهدا و مسیر خدمت بی‌منت به مردم، گام برداریم، زیرا امروز این سرزمین میراث شهداست و در قبال شهدا و جانبازان و ایثارگران مسئول هستیم.

وی تأکید کرد: در قبال خون پاک و مطهر شهدا، باید با خدمت صادقانه و پاسداری از حریم نظام به‌ خوبی از امانت شهدا حفاظت کنیم.‌

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سامان، با اشاره  به نقش تاثیرگذار خانواده های شهدا ورزمندگان و جانبازان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: خانواده های این عزیزان نیز با مقاومت و ایستادگی خود اسوه صبر و استقامت هستند، چرا که در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم را گرفته و فرزندان خود را مهیای حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل کردند .

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه شهدا سند حقانیت ایران اسلامی هستند، گفت: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون پاک این شهیدان است.

لازم به ذکر است شهید سرافراز اسلام سهراب صحرانشین در عملیات خیبر و در سال 1362 به درجه رفیع شهادت نائل شد .

ارسال نظرات