خبر دادند داعش به نزدیکی مرز کرمانشاه رسیده است جلسه را تمام کردیم و آماده باش دادیم خطی ۴۰ کیلومتری تشکیل دادیم و اعلام کردیم هرکسی به خط نزدیک شود او را هدف قرار می‌دهیم. داعش جرات نکرد جلو بیاید.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۴۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه امروز در همه حوزه‌ها با آمریکا درگیر هستیم، گفت: ماهیت تهدیدات دشنان به خصوص آمریکا تغییر کرده است.

سرمایه گذاری دشمن در


 کنگره بزرگداشت شهیدان و ایثارگران پایتخت با عنوان تکریم شقایق‌ها  شب  گذشته در مسجد النبی منطقه ۲۲ با حضور خانواده شهدای و ایثارگران محله تهرانسر و مسوولان منطقه ۲۱ و با سخنرانی امیر پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش برگزار شد.

احمدرضا پوردستان در این کنگره اظهار داشت: ثمره روح بزرگ این است که انسانی آرامش دیگران را به آرامش خود ترجیح دهد. امام حسین (ع) دارای چنین روحی است. شهدای ماهم دارای چنین روحی بودند که باعث شد در عرصه‌های خطر وارد شوند و استقلال، عزت و امنیت را به ارمغان آورند.

وی خاطرنشان کرد: شهید همچون شمع است می‌سوزد تا راه را گم نکنیم، نفس نمی‌کشد تا ما نفس بکشیم بر زمین می‌افتد تا ما راه را ادامه دهیم.

امیرپوردستان، با اشاره به جریان انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران در مقابل سلطه جویی آمریکا بیان داشت: ناامنی‌های گسترده، موج ترور، ۱۸ ماه درگیری در کل کشور در اوایل انقلاب اسلامی از کار‌های آمریکا برای مقابله با نظام نوپای انقلاب اسلامی بود، اما نظام پابرجا ماند تا اینکه صدام را تطمیع کردند به کشور ما حمله کند. همه کارشناسان بر اساس مولفه‌های مادی متفق القول بودند که پیروزی با صدام است، اما نمی‌دانستند این مردم تربیت یافته مکتب سیدالشهدا هستند و در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.
وی  افزود: امروز با چهره تازه‌ای از تهدیدات رو به رو هستیم. ما در همه جبهه‌ها با آمریکا درگیر هستیم. در کرمانشاه با فرماندهان جلسه داشتیم که خبر دادند داعش به نزدیکی مرز کرمانشاه رسیده است جلسه را تمام کردیم و آماده باش دادیم خطی ۴۰ کیلومتری تشکیل دادیم و اعلام کردیم هرکسی به خط نزدیک شود او را هدف قرار می‌دهیم. داعش جرات نکرد جلو بیاید و عقب نشینی کرد. امروز دولت اسلامی عراق و شام از بین رفته، ولی عواملش وجود دارد. امروز هفت هزار داعشی در افغانستان حضور دارند.
وی یکی از حوزه‌های درگیری ما با آمریکا را حوزه جنگ اقتصادی دانست و گفت: آمریکا سرمایه گذاری زیادی در این زمینه کرده است. انواع اقدامات را انجام دادند از جمله جنگ ارزی که با نوسان قیمت دلار به کشور‌ها ضربه بزنند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تصریح کرد: حوزه دیگر جنگ، جنگ رسانه‌ایست که آمریکا سرمایه گذاری جدی کرده است. امروز باید هوشیار بود. یکی دیگر از حوزه‌های جنگ سرمایه گذاری دشمن در بحث فتنه است. اختلاف افکنی در بین مذاهب مسلمان از برنامه‌های آنان است و در صدد جلوگیری از قطب جهان اسلام است. دشمن در فتنه اخیر سرمایه گذاری  کرد نیرو‌هابی سازماندهی و تجهیز کرد؛ شبکه‌های رسانه‌ای نیز جنگی به راه انداختند تا مردم ناامید کنند

ارسال نظرات