مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از افتتاح فاز یک استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود با حضور وزیر ورزش و جوانان در ده فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۲۱
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با بازدیدی که از استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود انجام داد، ضمن دریافت گزارش از روند پروژه و محدودیت‌های پیش روی توسط پیمانکار پروژه (شرکت ساختمانی تاسیساتی بتن دامغان)، قول مساعدت در خصوص رفع موانع و محدودیت‌ها از طرف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را داد و با مذاکرات بعمل آمده با مسئولین محلی اعم از نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر از افتتاح فاز یک استادیوم ۱۵ نفری شاهرود در دهه فجر ۱۳۹۸ داد.
وی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری در دولت افزود: پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری شاهرود می‌بایست در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری می‌رسید، اما با توجه به عدم تخصیص منابع مالی و همچنین عدم درآمد‌های دولت، پروژه مذکور در لیست افتتاح پروژه‌های سال ۱۳۹۸ قرار گرفته است.
کریمی خاطر نشان کرد: برای افتتاح این پروژه قطعا وزیر ورزش و جوانان حضور خواهند داشت که میتوان از ظرفیت حضور وی به منظور اجرای فاز ۲ استادیوم بهره لازم را گرفت.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور که قبل از استادیوم ۱۵ نفری از کلینیک پزشکی ورزشی هیات پزشکی ورزشی شاهرود بازدید کرده بود، این کلینیک را بسیار عالی توصیف نمود و اشاره کرد: در کمتر شهرستان در استان‌ها از این مراکز وجود داشته که میتواند شرایط بهبودی و کمک به فعالیت قهرمانی و حرفه‌ای ورزشکاران را تسریع نماید.
در پایان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود از نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به منظور کمک به آسفالت پروژه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، شهردار و مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان بدلیل مساعدت در انجام امور آسفالت و خدمات دسترسی و در نهایت از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان به منظور تلاش و پیگیری مداوم در ساماندهی پروژه‌های متعدد شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها