خبرهای داغ:
اولین نشست اعضاء کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای قم، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های عضو این کمیته تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۲۶
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این نشست سید موسی حسینی کاشانی، مسئول این کمیته در خصوص چگونگی برپایی کنگره ملی شهدای استان گفت: قم به دلیل پیشینه درخشان در امر جهاد و شهادت باید برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شروع کنگره‌های شهدا در کشور، از شهر مقدس قم بوده است و بعد از برپایی یک دوره در تمام کشور، مجددا این کنگره در سال آینده در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی تشکیل ده کارگروه تخصصی در کمیته فرهنگی و هنری کنگره برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای نیل به اهداف کمیته را از اقدامات اولیه این کمیته دانست و گفت: تا کنون بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی و هنری توسط این کارگروه‌ها پیشنهاد شده است که به یاری خداوند متعال و عنایت شهداء اجرایی خواهد شد.
 
تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم

در ادامه دبیر کمیته فرهنگی هنری با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: کارگروه‌های تشکیل شده ذیل این کمیته در موضوعات هنری، تجسمی، کتاب، فیلم، ادبی، عکس، محصولات فرهنگی و فضای مجازی و... کار می‌کنند.

سید محمد حسن یزدی نژاد با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد شاخص استان در حوزه هنری و فرهنگی در کارگروه‌های این کمیته خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی این حوزه نیز فعال شده‌اند تا بتوانیم اقداماتی اثرگذار را در حوزه فرهنگی و هنری رقم بزنیم.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری که ذیل ستاد کنگره شهدا پیش‌بینی شده است افزود: کمیته‌های مختلف ستاد کنگره شهدا کار‌های فرهنگی و هنری را به این کمیته بسپارند تا بتوانیم اقداماتی واحد و با کیفیت مطلوب را به مخاطبان ارائه کنیم.

در ادامه اعضاء به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در زمینه برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.
 
تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم
ارسال نظرات