خبرهای داغ:

دیدار سردار داداش‌زاده با خانواده شهید جابر سیفی قرابلو

سردار داداش‌زاده جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی در راس هیئتی با خانواده شهید والامقام جابر سیفی قرابلو دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۷۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار الله‌وردی داداش‌زاده جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی در راس هیئتی با خانواده شهید والامقام جابر سیفی قرابلو دیدار و دلجویی کرد.

وی در این دیدار بر لزوم تکریم و گرامیداشت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و ادامه داد: این ایام فرصت بسیار مغتنمی برای دیدار با این خانواده‌های بردبار و فداکار است.

این مسوول با بیان اینکه در نخستین روزهای چلله دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، اضافه کرد: حفظ انقلاب اسلامی در مواجهه با آسیب‌ها و آفات مختلف، در گروی ایثار و فداکاری است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه برای نکوداشت یاد و خاطره شهدا باید اهتمام ورزید، خاطرنشان کرد: باید از آنها درس ایثار و فداکاری فرا بگیریم.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی است، اظهار کرد: رزمندگان اسلام بزرگترین داشته خود یعنی جان‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای حفظ امنیت کیان اسلامی از خود گذشتند.

انتهای پیام

ارسال نظرات