خبرهای داغ:
مدیرکل تعزيرات حكومتي همدان خبر داد

کشف بیش از 4.5 تن برنج تقلبی از یک فروشگاه در همدان

مدیرکل تعزيرات حكومتي همدان از کشف بیش از 4.5 تن برنج تقلبی از یک فروشگاه توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۸۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

کشف بیش از 4.5 تن برنج تقلبی از یک فروشگاه در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فروشنده‌ای که برنج خارجی نامرغوب را در کیسه‌های برنج ایرانی ریخته و به چندین برابر قیمت می‌فروخت توسط تعزیرات حکومتی استان همدان محکوم شد .

وی افزود: درادامه اجرای گشت‌های مشترک، حسب گزارشات رسیده فردی با اجاره یک باب مغازه بی‌نام ونشان در یکی از خیابان‌های فرعی همدان برنج‌های نامرغوب خارجی را با برنج ایرانی مخلوط و در ب کیسه‌های چاپ شده از قبل را به صورت ماهرانه با ماشین دوخت دستی مخصوص دوخته و روانه بازار می‌کرد.

مدیرکل تعزيرات حكومتي همدان ابراز داشت: به دستور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی حاضر در محل مقدار بیش از 4.5 تن برنج، بیش از یک هزار عدد گونی خالی برنج با مارک‌های مختلف و یک دستگاه ماشین دوخت دستی ضبط و برای تعین تکلیف قطعی متهم به تعزیرات حکومتی احضار شد.

وی در پایان ضمن تشکر از واحدهای متعهد و با تاکید مجدد بر رعایت قانون عنوان کرد: از مردم شریف تقاضا داریم هر گونه تخلف را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، سامانه 124 سازمان صنعت، معدن وتجارت وتارنمای t135.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات