امام جمعه بناب گفت: بزرگ‌ترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسئولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۱۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت السلام باقری بنابی در جلسه شورای فرهنگی بناب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:باید به این نقشه راهبردی حکیمانه عمل شود که باید تفکر مسولین جامع رویت شود که با چه تفکری در جامعه به مسولیت خود و به مشکلات و درد جامعه میپردازند 

وی افزود: نظامی که مردم پشتوانه آن باشند، همه چیز دارد، ولی نظامی که از پشتوانه مردم برخوردار نباشد، آن نظام محکوم به شکست است.

حجت الاسلام باقری بنابی اضافه کرد: در طول ۴۱ سال مردم هر وقت با حکومت و حاکمیت همراه شدند دشمنان مرعوب شدند، لذا مسئولینی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌گیرند باید تمام حرکات و سکنات خود را در مسیر نظام و انقلاب قرار دهند. چرا که تمام رفتار‌های آن‌ها از سوی مردم رصد می‌شود.

وی گفت: بزرگ‌ترین ثروت این نظام و کشور مردم هستند و باید مسئولان در راستای مراقبت از این ثروت تلاش و کوشش مضاعف کنند.

باقری بنابی در ادامه به ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی در جامعه پرداخت و گفت در جامعه اسلامی باید بیش از این به اهمیت و لزوم تروج فرهنگ قرآنی بپردازیم و همچنین از کمبود بودجه به این امر مهم گلایه مندیم

ارسال نظرات