خبرهای داغ:
جدول اکران 10 فیلم مستند جشنواره «سینما حقیقت» که در روزهای 23 و 24 آذرماه در سینما آوینه قم به روی پرده می‌رود، اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۶۸۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با برگزاری سیزدهمین جشنواره سینما حقیقت در تهران، ۱۰ فیلم مستند این جشنواره در قم به روی پرده می‌رود.

آثار منتخب جشنواره «سینما حقیقت» در روز‌های شنبه ۲۳ آذر و یکشنبه ۲۴ آذر در سه سانس ۱۵، ۱۸ و ۲۰ در سینما آوینه قم اکران می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده در سانس نخست روز شنبه ۲۳ آذر و از ساعت ۱۵، فیلم مستند «زمستان است» به کارگردانی مهرداد زاهدیان از ساعت ۱۵ به روی پرده می‌رود.

در ادامه و در ساعت ۱۸، دو فیلم مستند «آبشار» به کارگردانی علی شهابی نژاد و «جمیله» به کارگردانی محمدباقر شاهین اکران می‌شود.

در سانس سوم و از ساعت ۲۰ نیز فیلم مستند «بانو عصمت» به کارگردانی محمد حبیبی منصور به روی پرده می‌رود.

همچنین در سانس نخست روز یکشنبه ۲۴ آذر، فیلم‌های مستند «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی، و «واکس چه» به کارگردانی کامران حیدری اکران می‌شود.

در ادامه و از ساعت ۱۸، فیلم‌های مستند «۱۳ هزار قدم» به کارگردانی اشکان احمدی، «آهسته و آرام» به کارگردانی دلاور دوستانیان و «عروسکان» به کارگردانی علی دلکاری به روی پرده می‌رود.

در سانس پایانی روز دوم جشنواره و از ساعت ۲۰، فیلم مستند «روایت رهبری» به کارگردانی مهدی نقویان اکران خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود اکران آثار منتخب سیزدهمین جشنواره «سینما حقیقت» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و با همکاری «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» و «خانه سینمای مستند قم» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به طور رایگان به تماشای این آثار بنشینند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها