مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: پدران و مادران مکرم شهدا الگوی بی‌بدیل مقاومت هستند و نام نیک آنان همیشه در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد درخشید.
کد خبر: ۹۱۹۸۷۵۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، عباس پورحسن در دیدار با والدین مکرم شهیدان «محمدرضا، یعقوب و علیرضا محمدپور صبور» و «داود و علی پاشایی» اظهار داشت: پدران و مادران مکرم شهدا الگوی بی‌بدیل مقاومت هستند و نام نیک آنان همیشه در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواهد درخشید.
وی زیارت خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را وظیفه و افتخار مسئولان دانست و گفت: مسئولان به‌عنوان خدمت‌گزاران مردم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشند، چراکه انقلاب بر اساس ارزش‌های اسلامی بناشده است و یکی از راه‌های حفظ و ترویج این ارزش‌ها خدمت به خانواده شهداست.
پورحسن با تأکید بر اینکه شهدا با نثار خون و جان خود در هشت سال دفاع مقدس، از ارزش‌های اسلامی و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند و برای ملت ایران عزت و افتخار آفریدند؛ تصریح کرد: بایستی عزت و اقتداری که در سایه‌ی خون شهدا، رشادت رزمندگان و پایداری خانواده‌های معظمشان به‌دست‌آمده است، حفظ کنیم.
وی حفظ و ترویج عزت، شرف و اقتداری که در سایه‌ ازخودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان در هشت سال مقاومت جانانه به‌دست‌آمده و امروز از آن باافتخار یاد می‌شود را جزء مهم‌ترین تکالیف دینی عنوان کرد.
شهید «علیرضا محمدپور صبور» در عملیات‌های نامنظم در سال 1359، شهید «یعقوب محمدپور صبور» در سال 1362 در منطقه فکه و شهید «محمدرضا محمدپور صبور» نیز در همان سال در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
یادآور می‌شود، شهید «داود پاشایی» متولد 1342، در 1361 و شهید «علی پاشایی» متولد 1345، در 1366 در منطقه عملیاتی شملچه به فیض شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات