حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در بیانیه‌ای تاکید کرد: عصر حاضر عصر بصیرت است و دیگر این گونه حرکات منافقانه اثری نخواهد داشت و ما پای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در جهش تولید و رونق اقتصادی تا آخر ایستاده ایم
کد خبر: ۹۲۵۸۱۹۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در رابطه با نامه سرگشاده موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
امت اسلامی و ملت شریف ایران، همانطور که مستحضرید چهره نفاق با یک اقدام فرار رو به جلو در یک حرکت حساب شده و تیمی مانند همیشه قصد فریب دادن مردم ولایت مدار و صبور و نجیب ایران اسلامی را دارند و در زمانی که نوبت پاسخ دهی به خیانت‌ها و اشتباه کاری‌های آنهاست، مقام معظم رهبری را انگشت اشاره رفته اند و سعی بر مقصر جلوه دادن این حجت خدا در عصر غیبت دارند.
هرچند اصل سؤال کردن از رهبری بد نیست و بلکه امری پسندیده است؛ اما به فرمایش مولای متقیان امام علی (ع) که می‌فرماید: «کلام حق است، ولی اراده باطل از آن می‌کنند.» سؤال خوب است، اما آیا این سؤالات را معظم له باید جواب دهد یا دولت مردانی که هفت سال مدیریت اجرایی را به عهده داشته و دارند؟ یا مجلس دهم که چهار سال قوه قانون گذاری را در اختیار داشتند؟!
در این چند سال اخیر چه کسانی بودند که تمام هم و غم خودشان را بر مذاکره با آمریکا قرار دادند که سال‌ها به بهانه برجام ملت و مملکت را معطل کردند که حتی گفتند با توافق می‌توان آب خوردن و مشکل محیط زیست را هم حل کرد؟
یادمان هست در زمانی که فکر می‌کردند این مذاکره به نتیجه شیرین می‌رسد دعوا بر سر این بود که نتیجه این پیروزی از آنِ چه کسی است. آقای ظریف نتیجه را به خودش نسبت می‌داد و می‌گفت: مسؤولیت با من است و آقای روحانی به خودش نسبت می‌داد و می‌گفت: مسؤولیت با من است. کم کم که سر‌ها به سنگ خورد گفتند: ما هیچ کاری را بدون اذن رهبری و مشارکت ایشان انجام نداده ایم. با اینکه رهبر معظم بار‌ها تأکید کردند که من در جزئیات دخالت نمی‌کنم و فقط کلیات را تأکید و خطوط قرمز را معین می‌کنم که بعد‌ها خودشان هم گفتند که ما این خطوط قرمز را رعایت نکردیم.
امروز که کمتر از یک سال به پایان این دولت باقی مانده و زمان پاسخگویی عملکرد ۷ ساله فرا رسیده است، وقتی می‌بینند همه تخم مرغهایشان در سبد مذاکره و توافق با آمریکا واژگون شده و شکسته، تنها راه حل را در این می‌بینند که انگشت اشاره و حواس مردم را به سمت رهبری ببرند.
این یک خط است، یک ویروس سیاسی است که اگر به آن توجه نکرد باز مانند سال‌های اخیر ممکن است کشور را زمین گیر کند و برای مردم کشنده باشد.
بررسی چهار دهه انقلاب اسلامی نشان داده است هر جا مطابق اصول مدیریت کلان کشور و نظام و سیاست‌های کلانی که توسط رهبر فرزانه انقلاب تبیین شده حرکت شد، نتیجه آن عزت، سر افرازی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت ایران اسلامی بود؛ و آسیب‌ها و مشکلات نتیجه سلیقه‌های متفاوت مجریان امور کشور و بی توجهی به این سیاست‌ها بوده است. از طرفی مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که شخص موسوی خوئینی‌ها از افراد تأثیر گذار در تدوین آن بوده اند، مسؤولیت اصلی کشور در حوزه اجرائی به عهده رئیس قوه مجریه یعنی شخص رئیس جمهور است و دولت باید پاسخگوی عملکرد اقتصادی خود باشد؛ لذا عملکرد ضعیف و منفعلانه دولت در حوزه‌های اقتصادی و دیپلماسی را نباید به پای نظام گذاشت که این به دور از اخلاق سیاسی است.
ما از آقای موسوی خوئینی‌ها و جریانات همسو با ایشان می‌پرسیم چرا مشکلات ناشی از عملکرد مجریان و مدیران را از خود این آقایان نمی‌پرسید؟ چرا در این باب از دولت و وزرای دولت سؤالی صورت نگرفته؟! چرا از همفکرانتان نمی‌پرسید که نقش آن‌ها در این مشکلات به تعبیر خودتان طاقت سوز معیشتی چه بوده؟! آیا این نوعی توجیه ناکار آمدی جریان متبوع خود در دولت و به نوعی فرار به جلو و انحراف افکار عمومی نیست؟!
به هر حال این خط و حرکت انحرافی و منافقانه و مهندسی شده از سوی این جریان که خلاف انصاف، اخلاق، مروت و مردانگی است را محکوم نموده و ما دانشگاهیان اعلام می‌داریم در عصر حاضر که عصر بصیرت است دیگر این گونه حرکات منافقانه اثری نخواهد داشت و ما پای تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در جهش تولید و رونق اقتصادی تا آخر ایستاده ایم واعتقاد داریم با اراده و همت جمعی می‌توان با راه حل داخلی و منابع انسانی و سرمایه‌های طبیعی و خدادادی، در تمام عرصه‌ها به ویژه امور اقتصادی وملی با تولیدات فوق العاده، مشکلات را به حداقل رساند و به آن سامان بخشید.
والسلام
ارسال نظرات
پر بیننده ها