خبرهای داغ:
کتاب «اولویت بندی و مراتب ارزش‌های اخلاقی در قرآن» به نویسندگی علی رضوانی در شاهرود رونمایی شد.
کد خبر: ۹۲۷۳۴۲۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
رونمایی کتاب «اولویت بندی و مراتب ارزش‌های اخلاقی در قرآن» در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در هشتادوپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کتاب «اولویت بندی و مراتب ارزش‌های اخلاقی در قرآن» به نویسندگی علی رضوانی در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود باحضور مسئولین شهرستانی رونمایی شد.
علی رضوانی نویسنده کتاب «اولویت بندی و مراتب ارزش‌های اخلاقی در قرآن» گفت: استخراج نظام‌مند اولویت‌ها و مراتب ارزش‌های اخلاقی ثمرات بسیار خوبی را می‌توان از لحاظ روانشناختی و محتوایی داشته باشد.
وی افزود: یکی از مباحث مهم اخلاقی در قرآن بحث اولویت بندی و مراتب ارزش‌های اخلاقی است که در واقع در این کتاب به دنبال این بودم که با اهمیت‌ترین مفاهیم و رفتار‌های اخلاقی یا منفی‌ترین و مضرترین صفات و رفتار‌های ضد اخلاقی از نظر قرآن جهت اطلاع عموم واکاوی کنم.
رضوانی در ادامه تصریح کرد: نتایج این کتاب در واقع به صورت کاربردی در علم اخلاق و تبلیغ دین اجرای امر به معروف و نهی از منکر، حل تزاحم‌ها و تعارضات اخلاقی و تشخیص تکالیف اخلاقی افراد و نیز پیشگیری و درمان رفتار‌های اخلاقی مضمون و هدایت آن‌ها بسیار می‌تواند موثر واقع بشود.
در پایان یادآور می‌شود کتاب «اولویت بندی و مراتب ارزش‌های اخلاقی در قرآن» در ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۴۵۰۰۰۰ ریال در دفتر نشر معارف به چاپ رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها