بسیج کارمندان استان کردستان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۴۷۹۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  بسیج کارمندان استان کردستان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) بیانیه صادر کرد.
 
متن پیام به شرح ذیل میباشد:

قلم‌های ریاکارانه و حرکت‌های اختلاف افکن مدعیان آزادی تمدن و انسانیت و حقوق بشر در اهانتی عریان و علنی به ساحت مقدس اشرف مخلوقات حضرت ختمی مرتبت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بار دیگر عواطف و احساسات همه مسلمانان وهمه موحدین و متدینین جهان را جریحه دار و آزرده ساخت.

این اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی شارلی ابدوموجب افشای رسوایی ماهیت و طبیعت پلید و اثبات نیات شوم مدعیان دروغین آزادیخواهی غرب گردید و نشان داد که این استراتژی غربی‌ها تنها یک استراتژی فرهنگی و معطوف به رسانه‌ها نیست، بلکه قلمرو سیاست نیز در ایـن مسیر با رسانه‌ها هم پیمان شده و از رسانه های گروهی حمایت می‌کند.

اسلام هراسی و اسلام ستیزی پیوسته و دیرینه فرانسوی‌ها که بازیچه دست صهیونیست نامشروع و آمریکای جنایتکار اند در نشریه شارلی ابدو در دورانی صورت گرفته که صدای خُرد شدن استخوان‌های دولت‌های استکباری به گوش می‌رسد.

به حول و قوه الهی این توطئه شوم راه به جایی نخواهد برد و صدای خروشان بیداری اسلامی به زودی طومار استعمارگران و نوکران دیکتاتور آنان را در هم خواهد پیچید و با شکل گیری تمدن نوین اسلامی شاهد نجات بشریت از سلطه‌ی مستکبران خواهیم بود.

سازمان بسیج کارمندان استان کردستان ضمن محکوم نمودن این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقدسات، ادیان و پیامبران، هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات