خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

۲۸ روستای اسدآباد تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی از روستاهای اسدآباد با کمبود آب، قطعی و آلودگی آب رو‌به‌رو هستیم، گفت: ۲۶ تا ۲۸ روستای شهرستان اسدآباد تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۱۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

۲۸ روستای اسدآباد تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کیومرث سرمدی در مراسم افتتاح سد مخزنی نعمت‌ آباد اسدآباد اظهار داشت: افتتاح این پروژه در شهرستان اسدآباد نشان داد که در جمهوری اسلامی ایران همانند دوران دفاع مقدس که تهدیدها به فرصت تبدیل شد، سازندگی و بالندگی این مملکت به برکت خون شهدا و جوانان متوقف نشده است.

وی افزود: امروز هم با وجود این همه فشارهای تحریم ظالمانه به استکبار جهانی به رهبری صهیونیسم آهنگ توسعه، تولید، بالندگی و زنده بودن مردم به کوری چشم دشمنان ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدار سید جمال اسدآبادی دیاری کهن و دیرین است، گفت: نام پرآوزه این مرد بزرگ و تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید درتاریخ انقلاب اسلامی بیانگر ایثار و رشادت‌های این مردم است.

وی با بیان اینکه اسدآباد قطب حمل و نقل غرب کشور و کشاورزی استان به شمار می‌آید و مشکلات انباشته‌ای از گذشته دارد، اظهار داشت: اعتقاد داریم که با تعامل سازنده با دولت‌مردان صادق و زحمتکش بسیاری از مشکلات شهرستان اسدآباد برطرف می‌شود.

سرمدی افزود: اگر چه آغاز ساخت و افتتاح سد نعمت‌آباد به درازا کشید، اما امروز زمزمه‌های آبادی و توسعه شهرستان را به دست وزیر نیرو شنیدیم.

وی با بیان اینکه شهر اسدآباد و برخی روستاها به لحاظ آب شرب مشکلاتی دارند و در ایام پیک مصرف شاهد قطعی آب هستیم، گفت: خواهشمندیم بخشی از ظرفیت آب سد را برای تأمین آب شرب اختصاص دهید.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب شهری اسدآباد سال‌ها است که شروع شده و تصفیه‌خانه اسدآباد پیشرفت ۵۰ درصدی داشته است که از وزیر نیرو می‌خواهیم در این سفر این پروژه فاضلاب شهری به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: اسدآباد در حوزه صنعت و اشتغال ناشی از زیرساخت‌ها کمترین سهم را دارد و شهرک صنعتی اسدآباد با 40 درصد از ظرفیت خود کار می‌کند.

سرمدی با تاکید براینکه این شهرک صنعتی توانسته در جذب سرمایه گذار با راه اندازی کارگاه موفق باشد، گفت: نیازمند هستیم ظرفیت مناسب شبکه برق این شهرک با ایجاد یک پست تامین شود.

وی با بیان اینکه در برخی از روستاهای اسدآباد با کمبود آب، قطعی و آلودگی آب رو‌به‌رو هستیم، افزود: ۲۶ تا ۲۸ روستای شهرستان اسدآباد تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار ندارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مشکل سبب شده شرکت‌های خدمات‌رسان و یا برخی نهادها برای ارائه خدمات عمرانی به مردم دچار مشکل شوند، عنوان کرد: توسعه پست شهرک صنعتی، تامین آب شرب سالم و کافی و همچنین اختصاص بخشی از آب سد نعمت آباد برای شرب مردم اسدآباد از جمله خواسته‌های ما از وزیر نیرو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار