خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد گفت: روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس باید امروز برای رفع مشکلات در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود/مردم از بی‌عدالتی و بی‌نظارتی در جامعه گله‌مند هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در دیدار اعضای شورای دفاع مقدس و پیشکسوتان ایثار و شهادت شهرستان اسدآباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روحیه ایثارگری دوران دفاع مقدس باید امروز برای رفع مشکلات در جامعه نهادینه شود.

وی تاکید کرد: امروز مردم از بی‌عدالتی و بی‌نظارتی در جامعه گله‌مند هستند و مسئولان باید با روحیه ایثارگری و الگوپذیری از شهدا و با یک حرکت انقلابی برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند.

امام جمعه اسداباد عنوان کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی مردم سنگ تمام گذاشتند و در دفاع از انقلاب از مال و جان خود گذشتند و امروز وظیفه مسئولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی با قدرت ایمان و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) در طول ۴۰ سال از گذشت انقلاب در مقابل جبهه کفر ایستادند و به پیروزی رسیدند.

حسینی‌مجد خاطرنشان کرد: مسئولان قدر مردم را بدانند و برای امیدآفرینی در جامعه بسیجی‌وار و شبانه روز در خدمت انقلاب و مردم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات