خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

شهدا مکتب‌ساز هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: پیشکسوت دفاع مقدس یک مقام الهی است و در کشور ما شهدا از جمله شهید سردار سلیمانی، شهید همدانی و شهید حججی مکتب‌ساز هستند.
کد خبر: ۹۲۷۷۵۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

شهدا مکتب‌ساز هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ۳۱ شهریور نخستین روز هفته دفاع مقدس، پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت همدان در آیینی با حضور امام جمعه و استاندار همدان تجلیل و تکریم شدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این دیدار گفت: پیشکسوت دفاع مقدس یک مقام الهی است و در کشور ما شهدا از جمله شهید سردار سلیمانی، شهید همدانی و شهید حججی مکتب ساز هستند.

سردار مهدی ظفری با بیان اینکه در جامعه ما شهادت یک مکتب است، افزود: ما باید بتوانیم با استفاده از این مصداق‌های عینی دنباله‌رو حرکت امام راحل (ره) و شهدا باشیم.

استاندار همدان نیز اظهار داشت: تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی را می‌توان تجلیل از تمامی ارزش‌های انسانی و الهی توصیف کرد چراکه ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی این دلاورمردان در حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی، سزاوار قدردانی است.

سید سعید شاهرخی اضافه کرد: رمز شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب وجود پربرکت و با صلابت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و در تداوم راه ایشان وجود ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و حضور مستمر و عاشقانه آحاد مردم در صحنه‌های مختلف بود.

وی یادآور شد: ملت ایران با پیروی از امام راحل رژیم ستم شاهی را سرنگون کردند و استکبار وقتی از دست رفتن منافع و طنین انداز شدن شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را دید جنگ نابرابر را به این ملت تحمیل کرد.

استاندار همدان ادامه داد: در جنگ تحمیلی هم حضور اقشار مختلف مردم و تبعیت از امام راحل (ره) موجب خلق صحنه‌های زیبا و ماندگار شد و این رشادت و حضور ارزشمند تا رسیدن انقلاب به دست منجی عالم بشریت ادامه دارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و رزمندگان تیپ ۳۱۶ زرهی ارتش، خلبانان پایگاه شهید نوژه، سپاه همیشه قهرمان انصارالحسین(ع)، رادار پدافند بند سوباشی و بسیجیان، افزود: ۴۰ سال فعالیت سیاسی و اجتماعی پیشکسوتان دفاع مقدس سرشار از افتخار و عظمت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات