خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

دفاع مقدس تبلور همدلی، خودباوری و از خود گذشتگی تمام اقشار بود

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: دفاع مقدس تبلور همدلی، خودباوری و از خود گذشتگی تمامی اقشار و گروه‌های مردمی در راه یک آرمان بلند انسانی و دینی بود.
کد خبر: ۹۲۷۷۶۲۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲

دفاع مقدس تبلور همدلی، خودباوری و از خود گذشتگی تمام اقشار بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قدرت اله ولدی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز آغاز هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند امام راحل عظیم الشان (ره) و شهدای والا مقام اظهار داشت: دفاع مقدس تبلور همدلی، خودباوری و از خود گذشتگی تمامی اقشار و گروه‌های مردمی در راه یک آرمان بلند انسانی و دینی بود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در ارتباط ویدئویی با رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، این دوران درخشان را همچون دانشگاه بزرگی در صحنه‌های مدیریت، کار جهادی و تلاش دانست و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، دفاع مقدس ما یک دفاع مردمی بود و تمامی اقشار با تمامی امکانات خود در راه دفاع از ایران و ارزش‌های اسلامی به پا خاستند.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر این مهم که امروز نیز راه دفاع و ایثار و شهادت ادامه دارد، افزود: تمام کسانی که با خلوص نیت و در راه آبادانی ایران اسلامی و اعتلای این آب و خاک تلاش می‌کنند، پیروان راستین آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای والامقام دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات