خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد:

جنگ تحمیلی به ملت ایران روحیه خودباوری داد

معاون سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد گفت: جنگ به ملت ایران روحیه خودباوری داد تا ۴۰ سال در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها و جنگ اقتصادی مقاومت کنند و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام الهی را خنثی کنند.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۲۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

جنگ تحمیلی به ملت ایران روحیه خودباوری دادبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمزه عبدکوند در دیدار با امام جمعه اسدآباد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در برابر جنگ نا برابر استکبار جهانی با نقش‌آفرینی صدام با دستان خالی ایستاد و با اراده خدایی به پیروزی رسید.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی تمام دنیا در مقابل انقلاب تازه تاسیس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند اما ملت بزرگ ایران با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و جانفشانی رزمندگان اسلام به پیروزی رسید.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار اسدآباد تصریح کرد: جنگ به ملت ایران روحیه خودباوری داد تا ۴۰ سال در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها و جنگ اقتصادی مقاومت کنند و نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده این نظام الهی را خنثی کنند.

وی رمز پایداری و استقامت انقلاب اسلامی ایران را وحدت و ولایتداری دانست و تاکید کرد: تا زمانی که ملت بزرگ ایران گوش به فرمان ولی امر خود رهبری معظم انقلاب اسلامی باشند دشمنان راه به جایی نمی‌برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار