خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و خانواده‌های آنان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های صبور آنان است؛ اگر امروز ام القری جهان اسلامی و قدرت برتر خاورمیانه و تاثیرگذار در معادلات جهانی هستیم و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکسته‌ایم به خاطر این ایثارگری‌ها است.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۳۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا و خانواده‌های صبور آنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداود در آیین نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدرسه فجر شاهد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به آیه ۴۰ سوره حج و با بیان اینکه این آیه به تشریح فلسفه جهاد می‌پردازد، اظهار کرد: در طول تاریخ هرگاه جباران و ظالمان فرصت پیدا کردند به سوی انهدام محافلی که نام خدا در آن برده می‌شود اهتمام ورزیده‌اند.

وی با بیان اینکه مصداق این آیه شریفه جنگ تحمیلی بود که استعمار و استکبار بر ایران تحمیل کردند، گفت: ملت عزیز و ایمان و توکل خدا در سایه رهبری به دفاع جانانه برخاستند و دفاع مقدس شکل گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه این دفاع مقدس در نابرابری کامل در تجهیزات و امکانات بروز یافت و با روحیه تقوا به یک پیروزی بی‌بدیل تبدیل شد، گفت: تمام قدرت‌های بزرگ یکجا بر ضد مردم ایران از هیچ توطئه‌ای فروگذار نکردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی از پیر و جوان، زن و مرد با هر زبان و قومیتی چون بنیانی مرصوص در مقابل دیو پلید استعمار قد علم کردند، افزود: آنان با تأسی از الگوی دائمی خویش قافله سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به کلمه کارستان معنایی عمیق و ژرف بخشیدند.

پورداود عنوان کرد: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های صبور آنان است؛ اگر امروز ام القری جهان اسلامی و قدرت برتر خاورمیانه و تاثیرگذار در معادلات جهانی هستیم و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکسته‌ایم به خاطر این ایثارگری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: ایمان، رهبری و مردم سه کلید واژه‌ای هستند که هنوز هم در ادامه مسیر انقلاب به عنوان یک استراتژی مهم چراغ راه هدایت و نصب العین جملگی ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار