خبرهای داغ:
در بیانیه معاونت اجتماعی دادگستری کل استان همدان آمده است

هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازشناسی حماسه عظیم ایثار و فداکاری فرزندان این مرز و بوم

در بیانیه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان آمده است: هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست­‌ناپذیری قدرت­‌های سلطه­‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت­‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی برای بازشناسی حماسه عظیم ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بومبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»

دفاع مقدس اوج شکوفایی، بالندگی، شهادت پروری، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از ولی‌فقیه و تحقق همه آرمان‌های اسلام نبوی(ص) و نهضت حسینی(ع) در برترین جلوه‌های زیبایی قرار دارد.

خالقان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس باصلابت و اراده پولادین و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقاء بود و نشان داد که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.

هشت‌ سال دفاع ‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست‌­ناپذیری قدرت­‌های سلطه­‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت­‌های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد. امروز همه دشمنان ایران می‌­دانند که روزگاری که کمترین آمادگی را داشتیم یک تنه در برابر همه آنها ایستادیم و چون بر صراط حق بودیم دست یاری خدای متعال همواره با ما بود.

همت والای فرزندان و فرماندهان دلیر پرورش یافته مکتب دفاع مقدّس از جمله اسطوره تاریخی مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران را از ذلت سلطه رژیم منحوس پهلوی به اوج عزت و اقتدار و سربلندی رسانیده است.

هدف دشمنان کینه توز بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی آسیب­ زدن به پیکره و ضعیف ­کردن ایران بود ولی نمی­‌دانستند که انقلاب اسلامی تربیت­ شدگان بی­‌شمار و بی‌­مانندی دارد که جان با ارزش خویش را برای بقا و حفظ آن می­‌دهند.

اینک در آستانه آغاز چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاسی از همه شهدای راه وطن بالاخص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امسال در میان ما نیست در برابر عظمت فداکاری‌­ها و ایثارگر‌ی­های جانبازان، آزادگان و تمامی رزمندگان دفاع مقدس سرتعظیم فرود آورده و بر حفظ آرمان­‌های امام راحل(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای دفاع مقدس در پاسداشت ارزش­‌های اسلامی و حفظ عزت و سربلندی ایران عزیز تأکید می­‌نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات