خبرهای داغ:
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه امسال در حوزه بهزیستی ۵۶ میلیارد تومان و کمیته امداد ۱۳میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است، گفت: مشاغل خانگی۵۹۰ میلیون تومان سال گذشته امسال هم۶۰۰ میلیون تومان برای حوزه مشاغل خانگی درشهرستان ارائه کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۲۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

پرداخت ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه بهزیستی و کمیته امداد استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، احمد توصیفیان در شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در فرمانداری نهاوند ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: شهرستان نهاوند شهر سرداران شهیدی است که در دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین گام‌ها را برداشتند و اگر امروز ما امنیتی داریم این امنیت را مدیون این شهدا هستیم.

وی افزود: از اهداف گام دوم شفاف‌سازی و مبارزه با فساد بوده است که سامانه جامع شفافیت هم به همین منظور رونمایی و فعال شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه سامانه جامع روابط کار هم برهمین مبنا فعال شده است، گفت: برنامه ۳ ساله اشتغال برای استان در بحث اشتغال و سرمایه‌گذاری با تقسیم کار بین دستگاه‌های استان و شهرستان و ارائه گزارش کار ماهانه، در حال تحقق است.

وی گفت: تسهیلات به دام‌های سنتی، با توجه به دستورالعمل‌های موجود از اواخرسال۹۷ این موضوع در کل کشور ممنوع شد و درخواست شد تا این تسهیلات سمت اولویت‌های دیگر استان از جمله در نهاوند به سمت کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، لبنیات و... سوق داده شود.

توصیفیان اظهار داشت: ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی برای یک هزار و ۶۵ اشتغال از ابتدای طرح سال ۹۷ با نرخ ۶ درصد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه امسال در حوزه بهزیستی ۵۶ میلیارد تومان و کمیته امداد ۱۳میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است، بیان داشت: مشاغل خانگی۵۹۰ میلیون تومان سال گذشته امسال هم۶۰۰ میلیون تومان برای حوزه مشاغل خانگی درشهرستان ارائه کرده‌ایم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: ازمجموع اعتبارات کار در استان تاکنون ۹۴ درصد ارائه شده است و باقی هم منتظر تایید طرح‌های ارائه شده هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات