خبرهای داغ:
نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه توسعه همه جانبه، توسعه شهرستان نهاوند و رفع محدودیت‌ها و موانع آن است بنابراین می‌طلبد مدیران استانی با هدف رفع موانع موجود در شهرستان پیگیری لازم را از مسئولین کشوری خود داشته باشند ما نیز برای حمایت از ایشان آمادگی لازم را داریم.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۴۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

لازمه توسعه همه جانبه شهرستان نهاوند و رفع محدودیت‌ها و موانع آن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا شهبازی در شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در فرمانداری نهاوند اظهار داشت: از مدیران حاضر استان در این جلسه می‌خواهم موانع نهاوند را با رایزنی با مسئولین بالادستی در کشور، رفع کنند.

وی گفت: لازمه توسعه همه جانبه، توسعه شهرستان نهاوند و رفع محدودیت‌ها و موانع آن است بنابراین می‌طلبد مدیران استانی با هدف رفع موانع موجود در شهرستان پیگیری لازم را از مسئولین کشوری خود داشته باشند ما نیز برای حمایت از ایشان آمادگی لازم را داریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت مقرر شد درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند از یک نوبت پذیرش در روز به دو نوبت ارتقاء یابد اما متاسفانه تاکنون با وجود ابلاغ آن، این مهم عملی نشده است و مردم شهرستان در حال تحمل رنج هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به فاصله نهاوند با مرکز استان و همچنین شرایط اقتصادی موجود ضرورت دارد امکانات و زیرساخت‌های موجود در شهرستان تقویت شود تا ترددها به مرکز استان کمتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات