خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه رسم شهدا، مدیریت جهادی آنها بوده است، گفت: مبنای این نامگذاری‌ها این است که ما معتقد به راه شهدا و زنده نگاه داشتن آرمان‌ها و اهداف شهدا هستیم.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۲۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
رسم شهدا، مدیریت جهادی آنها بوده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم نامگذاری فرودگاه همدان به نام شهدای همدان، اظهار داشت: اینکه در آغاز جنگ تنها ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، کشور با جنگ‌های داخلی در برخی از مناطق مواجه است و ۸۶  کشور عراق را حمایت می‌کنند، نشان دهنده وضعیت سخت آن دوره است.

وی با بیان اینکه در تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران، هر گاه جنگی رخ داده دشمن بخشی از این سرزمین را غاصبانه تصاحب کرده است، مطرح کرد: صدام بر اساس این تحلیل‌ها از گذشته ایران آمده بود تا در ایران بماند، اما بعد از ۸ سال به برکت جانفشانی و ایثارگری جوانانی که در دفاع مقدس تربیت شدند، با شکست مواجه شد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه موفقیت‌های جنگ جز اعجاز و امداد‌های غیبی بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز کشور در تحریم قرار داشت، اما باید از مدیریت دوران دفاع مقدس جوانان ۲۰ ساله‌ای که در مقابل کل دنیا ایستادگی کردند، تقدیر کنیم.

وی افزود: امروز نیز پس از گذشت سال‌ها باز هم همان دغدغه‌مندی‌ها در بین جوانان ما وجود دارد و جوانان امروز ادامه دهنده همان مسیر دیروز هستند.

شعبانی با اشاره به نامگذاری فرودگاه همدان به نام شهدای این استان، بیان کرد: این نامگذاری یک اسم جامعی است که هم شهدای ارتش را شامل می‌شود، هم سپاه، هم ناجا و هم نیروی هوایی ما را.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم نباید تنها یک نامگذاری صرف باشد، مطرح کرد: همان طور که اسم شهدا را در این جا قرار می‌دهند باید رسم شهدا هم در این جا زنده شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه رسم شهدا، مدیریت جهادی آن‌ها بوده است، گفت: مبنای این نامگذاری‌ها این است که ما معتقد به راه شهدا و زنده نگاه داشتن آرمان‌ها و اهداف شهدا هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات