خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه راوی عشق و شهادت باید دنبال راهکار و تعریف راهبرد باشد و باید برای انقلاب فکر کند، گفت: یکی از ویژگی نظام الهی و ولایی این است که قدرت این را دارد ارزش‌های اهداف کلان و راهبرد انقلاب را در سطح جامعه القا کند.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۹۰
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

راوی عشق و شهادت باید دنبال راهکار و تعریف راهبرد باشد/ نوع روایتگری باید گفتمان‌سازی باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در همايش تجليل از راويان برجسته دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد خطاب به راویان با بیان اینکه گاهی ساختارها مانع کار می‌شود باید اندیشه بزرگ داشته باشیم، اظهار کرد: کار شما راویان بی حد و مرز و بدون سازمان بوده و معنای آتش به اختیار همین است.

وی با بیان اینکه برای حرکت به سمت امت واحده باید بزرگ فکر کنیم، گفت: یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی اندیشه و فکر بزرگ ایشان بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه اگر جنگ و دفاع را کوچک تعریف کنیم کوچک می‌شود، گفت: وقتی با نگاه سازمانی و حزبی به جنگ نگاه کنیم این هم کوچک کردن جبهه و جنگ است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی جهانی فکر می‌کرد و با بیان اینکه ترامپ حق ندارید به رئیس جمهور ما توهین کنید دشمن را تحقیر می‌کند، عنوان کرد: تحقیر دشمن در اندیشه امام(ره) و رهبری بود و یکی از فرازهای موفقیت بر دشمن تحقیر دشمن است.

سردار ظفری عنوان کرد: سردار سلیمانی خطاب به مسئولین می‌گوید شما نباید رفتاری داشته باشید که دشمن از رفتار شما سوء استفاده کند و این قاعده انسان‌های بزرگ است.

وی با اشاره به هدف انقلاب اسلامی گفت: حکومت اسلامی دایره وسیعی دارد و جهانی فکر می‌کند و مسئولین با لیاقت می‌خواهد که مشکلات خود را حل کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نگرش شهید سلیمانی و نگاه انقلاب اسلامی، جهانی است، گفت: ما بنا داریم حکومت جهانی اسلامی تشکیل دهیم و زیر چتر این حکومت صدها جمهوری اسلامی شکل بگیرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر مسئولین جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت اسلامی نباشد خائن و خیانت کار بوده حتی اگر به مردم خدمت کنند، گفت: راویان دفاع مقدس باید نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند و سرمایه‌های نمادین این کشور که ارزش‌های دفاع مقدس را معرفی کنند.

سردار ظفری با بیان اینکه رهبر و مقام معظم رهبری سرمایه نمادین محسوب می‌شوند، گفت: سرمایه نمادین بعد از خودش هم تولید و باز تولید دارد.

وی با بیان اینکه ما باید ببینیم در جامعه امام زمانی چقدر موثر هستیم، گفت: اگر شکافی در جامعه وجود دارد ما با نگرش خود درصدی مقصر بوده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ما به عنوان سُفرای زبان ارزش‌های جامعه دینی و زبان امام زمان باید نقش‌آفرینی کنیم، گفت: موضوعاتی که ما بیان می‌کنیم غیر از خواست امام زمان نیست، ویژگی جامعه توحیدی است.

وی با بیان اینکه راوی عشق و شهادت باید دنبال راهکار و تعریف راهبرد باشد و باید برای انقلاب فکر کند، گفت: یکی از ویژگی نظام الهی و ولایی این است که قدرت این را دارد ارزش‌های اهداف کلان و راهبرد انقلاب را در سطح جامعه القا کند، آدم‌های کوچک بزرگ شوند و از رهبران خود بزرگ‌تر شوند.

سردار ظفری با بیان اینکه از ویژگی‌های شهید همدانی و سردار سلیمانی این بود که قالب‌شکنی می‌کردند، گفت: آنها اجماع را می‌دیدند.

وی با بیان اینکه باید کارهای بزرگ کنیم و به سمت اندیشه‌های بزرگ برویم، گفت: این رسالت بر دوش ما است این مراسم‌ها و مجلس تعهد و میثاق و شکرگزاری ما است که خدا این لطف را نصیب ما کرده است که از شهید و شهادت صحبت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ما باید از اغراق گویی خودداری کنیم و غلو نکنیم و حقایق را بگوییم، افزود: باید نقش امام و فلسفه شهادت را به درستی بیان کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه و ارتش، عنصری از امتی هستند که قرار بر این است که جهاد و دفاع کنند، گفت: باید آسیب‌شناسی کنیم و نوع روایت ما باید گفتمان‌سازی باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات