خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان همدان تأکید کرد
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان همدان گفت: ما باید در راستای تربیت جوانان و فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم و با بهره‌گیری از فن بیان و هنر روایت‌گری مفاهیم و ارزش‌های الهی دفاع مقدس را به خوبی به مخاطب منتقل کند.
کد خبر: ۹۲۸۱۲۰۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳

لزوم بهره‌گیری از هنر روایت‌گری برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های الهی دفاع مقدس به جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن بهادری در همایش راویان دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری با شعار «ما قوی هستیم» انجام شد، اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ع) مبنی بر اینکه نگذارید تاریخ حماسه و مقاومت ملت ایران را کسروی‌ها بنویسند، گفت: در انتشار آثار و دستاوردهای دفاع مقدس همه ما وظیفه داریم.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتقال این خاطرات به جامعه یک صدقه حسنه و انفاق بزرگ معنوی است، گفت: کاری که شما در راستای حفظ ارزش‌ها می‌کنید انفاق است و شما واسطه‌های رزق معنوی به کشور هستید.

وی افزود: خوشا به سعادت شما راویان که هم در ۸ سال دفاع مقدس نقش داشتید هم در انتقال و نشر این مفاهیم پیشقدم هستید.

بهادری با بیان اینکه انقلاب ما ثمره خون هزاران شهید است، گفت: انقلاب پاره جدا ناشدنی از اسلام است و دفاع مقدس نقش حیاتی در انقلاب داشت.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم این سرزمین تشنه معارف دفاع مقدس هستند، گفت: فیدل کاسترو رهبر کوبا به نمایندگان اعزامی از جمهوری اسلامی ایران اظهار داشته انقلاب شما انقلاب بزرگی بود و من عظمتش را می‌دانم شما با آمریکایی‌ها جنگیدید و آنها را بیرون کردید اما برای من مهم است بدانم چگونه امنیت کردستان را تامین کردید که این کار شما برای من از پیروزی انقلابتان مهم‌تر است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان همدان با بیان اینکه این رشادت ها هنر بزرگی است که توسط رزمندگان ما به خاطره‌ها سپرده شد، افزود: ما باید با روایتگری جوانان را با اتفاقات افتاده آشنا کنیم و این رسالت بزرگ را دست کم نگیرید.

وی گفت: راوی دفاع مقدس کسی است که با احاطه بر فرهنگ دفاع مقدس روح جنگ که همان ایثارگری‌ها است را روایت می‌کند.

بهادری افزود: ما باید در راستای تربیت جوانان و فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم و با بهره‌گیری از فن بیان و هنر روایت‌گری مفاهیم و ارزش‌های الهی دفاع مقدس را به خوبی به مخاطب منتقل کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات