خبرهای داغ:
روزهای پرتلاطم خاورمیانه

جمهوری آذربایجان و خیانت علی اف!!!

آذربایجان و اردوغان مجری سیاست های اسراییل هستند، هدف ایران است، سیستم های امنیتی ایران و وزارت خارجه به هوش باشند، اگر داعش در قره باغ مسلح شود یک ادلب بیخ گوش کشور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۰۵
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

جمهوری آذربایجان با ۱۰ میلیون جمعیت ۸۰ درصد شیعه مذهب هستند که اغلب از ترس برخورد حکومت شیعه بودن خویش را مخفی کردند. حیدر علی اف پس از به قدرت رسیدن در سال ۱۹۹۱ بحث آذربایجان واحد و تجزیه ایران را با یک نقشه در تلویزیون باکو مطرح کرد.

اسراییل با سلطه بر تاسیسات نفتی و نظامی آذربایجان تعداد ۲۵فروند هواپیمای اف ۱۶ و ۴۵۰موشک دوربرد با کلاهک یک تنی ذخیره کرده است تا علیه ایران استفاده شود.

پرواز هرمس اسراییلی از نخجوان برای زدن نطنز، جمال فشی عامل ترور شهید علیمحمدی، توسط دولت باکو روانه اسراییل می شود تا آموزش لازم را ببیند. پس از اعتراض ایران در نهایت با یک عذر خواهی ساده از کنار آن گذشتند.
حملات مکرر به مرزهای مشترک و شهادت چندین مرزبان ایرانی توسط نیروهای آذربایجان از جمله اقدامات این رژیم علیه کشورمان بوده است. اسراییل تجهیزات نظامی را در ۱۹ انبار مهمات ذخیره کرده تا در مواقع لزوم علیه ایران استفاده کند.

آذربایجان در جنگ علیه تروریسم مدافع داعش و اردوغان بود اما یک تیپ مدافع حرم تحت امر سپاه قدس با ایران همکاری کردند که مردم عادی داوطلب بودند. یک هزار و ۴۷۷ نفر نیز نیروی داعشی آذری با تفکر سلفی گری علیه ایران جنگیدند.

علی اف اجازه عزاداری به مردم شیعه آذربایجان برای ابا عبدالله را نداد و با حمله به نمازگزاران ۴ نفر شهید تعدادی زخمی و دستگیر شدند. اسراییل در ابتدا آذربایجان را در جنگ با ارمنستان همراهی تا غرق در پیروزی شود. با اصرار این کشور برای جنگ با ارمنستان اسراییل و آمریکا به همراه روسیه با حمایت پشت پرده از ایروان، باکو را سرکوب و ورود ۴ هزار جنگجوی تروریست توسط اردوغان به منطقه، ارمنستان از خطر دور شده و آذربایجان در گیر جنگ تمام عیار خواهد شد.

الهام علی اف پایگاهی را با اسراییل طراحی کرد که از خاک مورد اختلاف این کشور با ارمنستان، تروریست هایی را با همکاری ترکیه و اسراییل، مسلح تا مرزهای ما را نا امن کنند. در این نبرد سیل آوارگان به سمت ایران سرازیر خواهد شد تا اخراج شیعیان مرزی آذربایجان کامل شود و حلقه وصل هلال شیعی منقطع گردد.

آذربایجان و اردوغان مجری سیاست های اسراییل هستند، هدف ایران است، سیستم های امنیتی ایران و وزارت خارجه به هوش باشند، اگر داعش در قره باغ مسلح شود یک ادلب بیخ گوش کشور راه اندازی شده که سالها باید در گیر جنگ شویم.. اگر خاک آذربایجان پایگاه حمله به ایران شود ۸ نقطه استراتژیک را آماج سجیل و شهاب باران کنید.

ابتدا کاخ ریاست جمهوری علی اف،پالایشگاه نفت باکو که سالانه ۵ میلیارد دلار نصیب اسراییل می کند. پایگاه نظامی باکو و گارد ملی در اختیار اسراییل است. ساختمان تجاری باکو که اتاق فکر اسراییل است. مدرسه علوم حوزوی وهابیت باکو. چهار پایانه مرزی مشترک با ترکیه گرجستان ایران ارمنستان. پنج مرکز فرماندهی سپاه باکو که تصمیمات نظامی منتقل می شود
تلویزیون باکو. اگر آذربایجان بداند هزینه همکاری با اسراییل برای نا امن کردن ایران چقدر سنگین است هرگز تن به خواسته نتانیاهو نمی دهد.

تا کنون ۳۰ خمپاره توسط آذربایجان به مرزهای اصلاندوز و خدا آفرین برخورد کرده است. اگر ایران در دیپلماسی فعال نشود باید سالها هزینه نا امنی را بدهد.

نگارنده: صادق چگینی

1002/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها