مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) ملایر ر گفت‌وگو با بسیج خبر داد
مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) ملایر از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و تهیه و توزیع لوازم تحریر و البسه برای دانش‌آموزان جامعه هدف طی هفته بسیج‌دانش‌آموزی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۳۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه طی هفته بسیج‌دانش‌آموزی در ملایرمژگان کمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۵۵۰  هزار نفر از دانش‌آموزان به دفعات مکرر به جبهه‌ها اعزام شدند که بیش از ۳۶ هزار نفر شهید و مفقود الاثر، ۲ هزار و ۸۵۳ نفر جانباز و ۲ هزار و ۴۳۳ نفر آزاده تقدیم دفاع از انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران شد.

وی با اشاره به حضور حماسی دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان امروز نیز ادامه دهنده راه شهدای دانش‌آموز بوده و حضوری مؤثر در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی خواهند داشت.

مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی زینب کبری(س) ملایر با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که از جمله برنامه‌های شاخص برگزاری جلسه هیئت اندیشه‌ورز، رزمایش کمک‌های مومنانه، تهیه و توزیع لوازم تحریر و البسه برای دانش‌آموزان جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدای دانش‎‎آموز، برگزاری مسابقات دکلمه، مقاله‌نویسی و کاریکاتور، برگزاری مسابقه نقاشی و مسابقه عکس با دوست شهید من نیز از برنامه‌های اجرایی هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر است.

کمالی برگزاری یادواره شهدا بصورت مجازی، رزمایش جهادی و سرکشی از خانواده‌های شهدا دانش‌آموزی به مناسبت ۱۳ آبان در سطح مدارس حوزه حضرت زینب کبری(س) سپاه ناحیه ملایر را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات