خبرهای داغ:
دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران ملایر  در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران ملایر از راه‌اندازی تولید پوشاک ایرانی اسلامی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۴۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

راه‌اندازی تولید پوشاک ایرانی اسلامی در ملایرزهرا نادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به مشکلات بانوان ایرانی در تهیه و خرید پوشاک ایرانی اسلامی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و به خصوص زنان و دختران جامعه، تهیه لباس‌های پوشیده و اسلامی است که بعضاً یافتن آن‌ها سخت هم شده است.

وی افزود: در این راستا تصمیم بر راه‌اندازی کارگاهی برای تهیه و تولید پوشاک ایرانی اسلامی گرفته شد تا تهیه لباس‌های پوشیده را برای خانواده‌های دغدغه‌مند آسان کنیم.

دبیر کانون دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران ملایر بیان داشت: یکی از برنامه‌های ما این است که ملزومات‌ عفاف و حجاب را در قالب نمایشگاه به مردم عرضه کنیم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ عدد چادر مشکی توسط گروه جهادی طلاب خواهر (رهپویان کوثر) دوخته شده است، تصریح کرد: چادرهای تولید شده به همت طلاب جهادی به بانوان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهدا می‌شود.

نادی گفت: در راستای کمک به خانواده‌های جامعه هدف دوخت چادر در این کارگاه رایگان و دوخت لباس با کمترین هزینه انجام می‌شود و ۱۰۰ عدد لباس عروس نیز برای خانواده‌های جامعه هدف در اختیار کارگاه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات