خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۹۸۸۸۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶

پیام نماینده ولی فقیه در استان همدان در پی شهادت دکتر فخری‌زادهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان برجسته کشور را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران/169)

دشمنان کینه توز کوردل و وابسته به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یکبار دیگر در اقدامی ددمنشانه با زمین ریختن خون پاک یکی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اسلامی اوج خباثت خود را نشان دادند .

با افسوس فراوان شهادت دکتر «محسن فخری زاده»؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که عمر پاک و پرثمر خود را در راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی صرف کرد را به محضر حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خانواده آن شهید گرانقدر و همکاران و دوستانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم که روح پاک آن شهید بر خوان با کرامت سالار شهید حضرت حسین ابن علی (ع) میهمان باشد.

قطعا انتقام و مجازات عاملان این اقدام جنایتکارانه مطالبه و خواست مردم عزیز و انقلابی است که امیدوارم با تیزهوشی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این خواست مهم محقق شود.

حبیب الله شعبانی موثقی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات