خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام سجاد (ع) ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
فرمانده حوزه امام سجاد (ع) سپاه ناحیه ملایر از تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر طی هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۳۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به‌همت بسیجیان حوزه امام سجاد (ع) ملایرسیدمحسن سیدحسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه بسیج نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها است،اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) در راستای خدمت‌رسانی و ایجاد امید در جامعه برگزار شد.

وی افزود: به مناسبت این هفته خدمت‌رسانی به مردم در قالب گروه‌های جهادی تخصصی شامل حقوقدان، پزشک، روانشناس، مهندسین کشاورزی و دامپزشکی با توجه به روستایی بودن حوزه استحفاظی انجام شد.

فرمانده حوزه امام سجاد (ع) سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: رفع مشکلات روستا توسط بسیجیان پایگاه در قالب «هر پایگاه؛ یک خدمت» و مطالبه‌گری از مسئولان محلی و برپایی ایستگاه سلامت و رزمایش امربه معروف سلامت با توجه به شرایط کرونایی جامعه از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی طی هفته بسیج گفت: همچنین به مناسبت این هفته اجرای گروه سرود به همراه خدمت‌رسانی در محله‌ها و روستاها برای ایجاد شور و نشاط را داشتیم.

سیدحسینی تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه در قالب ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر و اجرای گشت‌های رضویون برای ارتقاء امنیت در محله‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی طی هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات