خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از اهدای کمک‌هایی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال توسط همکار فرهنگی نهاوندی به دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۵۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

کمک‌ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی فرهنگی خیّر نهاوندی به دانش‌آموزانمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: یکی از همکاران فرهنگی خانم شهرستان که به ذکر نامش در خبر رضایت نداد، از مهر ماه امسال تا به امروز، طی چندین نوبت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا داشته است.

وی بیان داشت: بالغ بر یک میلیاد و ۵۰۰ میلیون ریال این کمک‌ها در قالب بسته‌های غذایی، پوشاک، یخچال، بخاری، تلویزیون و... به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: در روزهای اخیر نیز تعداد ۲۱ دستگاه تبلت توسط این خیّر فرهنگی گرانقدر به ارزش بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال تهیه و به دانش‌آموزان فاقد گوشی برای بهره‌مندی از آموزش‌های شبکه شاد اهدا شده است.

وی ضمن تشکر و قدردانی ویژه از این بانوی فرهنگیِ خیّر، از تمامی خیرین گرانقدر دعوت کرد بیش از پیش در امر تجهیز دانش‌آموزانِ فاقد امکانات سخت‌افزاری، برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی شبکه شاد مشارکت کنند.

گفتنی است؛ پویش کمک‌ های مومنانه در مدارس شهرستان با مشارکت قابل تحسین همکاران فرهنگی ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات