مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت: شهید «فخری‌زاده» عاشقانه، عارفانه و تکلیف مدارانه به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۱۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

شهید «فخری‌زاده» عاشقانه، عارفانه و تکلیف مدارانه به شهادت رسید/ استکبار جهانی به دنبال ایجاد مانع در مسیر حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در تجمع دانشجویان در محکومیت ترور شهید «فخری‌زاده» با تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند هسته‌ای کشور اظهار داشت: شهید «فخری‌زاده» عاشقانه، عارفانه و تکلیف مدارانه به شهادت رسید.

وی افزود: شهید «فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی ایران و چهره برتر جهان اسلام و جبهه مستضعفین عالم بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه با توجه به محدودیت شرایط موجود، شما دانشجویان به نمایندگی از خیل عظیم جوانان انقلابی در صحنه انقلاب اسلامی در این مراسم حضور پیدا کرده‌اید، گفت: پیام شما این است که ای شهید راهت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اگر چه ما متأثر شدیم که در شهادت این شهید نتوانستیم اجتماعات عظیم و میلیونی جریان انقلابی را راه بیاندازیم و با حضور خود و مشت گره کرده بر صورت و رخ دشمن بزنیم، گفت: شما به نمایندگی از یک جمع از انقلابیان حضور دارید و می‌خواهیم نشان دهیم با رفتن «فخری‌زاده»ها نه تنها این مسیر متوقف نشده بلکه با قدرت و استحکام و با تلاش بیشتر جامعه دانشجویی و جوانان مومن و انقلابی این مسیر ادامه خواهد داشت.

نظیری با بیان اینکه با گذشت چهل و یک سال از انقلاب یکی از وظایف ما این است که هر کس در جایگاه خود در کنار شور انقلابی به دنبال فهم درست ماموریت و جهت‌گیری حرکت خود در فضای انقلاب باشیم، ادامه داد: هرکس متناسب با اهداف و ماموریت خودش باید نقش خود را پیدا کند و در مسیر انقلاب حرکت کند.

وی عنوان کرد: پیام شهید «محسن فخری‌زاده» و سایر شهدا این است که رسالت خود را تشخیص دهید و در مسیر تحقق رسالت خود که منطبق با رسالت و آرمان‌های انقلابی است حرکت کنید.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در شهادت شهید «فخری‌زاده» مبنی بر اینکه پیگیری و مجازات عاملان و آمران این جنایت و پیگیری و تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی اشتغال داشت، گفت: این پیگیری و حرکت در مسیر جهاد علمی وظیفه و ماموریت و رسالت شما دانشجویان است.

وی با بیان اینکه حرکت امثال شهید «فخری‌زاده»ها در مسیر قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی در جهاد علمی در صحنه بین الملل است، گفت: دشمن از این حرکت بسیار نگران است و می‌ترسد.

نظیری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در شهادت شهید سردار جبهه مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» مبنی بر اینکه بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، گفت: خط برای همه یکسان است، ایستادگی و مقاومت و حرکت جدی در جبهه جهاد علمی که دشمن از آن هراس دارد.

وی با بیان اینکه توجه ما این است که اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را محقق کنیم و شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی در سطح بین الملل در همین عصر باشیم، گفت: امید مقام معظم رهبری به جایگزین کردن تمدن نوین اسلامی به جای تمدن غربی در 10 سال پیش رو است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه هدف‌گذاری‌های انقداب تلاش شبانه روزی و همت و مجاهدت عظیم می‌خواهد، گفت: شهدای دوران دفاع مقدس و هسته‌ای و علمی ما جان خود را پای این کار گذاشتند.

* امروز انقلاب اسلامی به یک جهاد همه‌گیر تبیینی نیاز دارد

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال ایجاد مانع در مسیر حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی به یک جهاد همه‌گیر تبیینی نیاز دارد و همه طلاب و دانشجویان انقلابی باید از آرمان‌های انقلاب و حرکت رو به جلوی انقلاب دفاع کنند.

نظیری با بیان اینکه عده‌ای از مردم دچار شبهه شده‌اند که آیا انقلاب رو به جلو حرکت کرده است، تصریح کرد: ما باید سند گام دوم انقلاب را کنار خود داشته باشیم، بخوانیم و با هم مباحثه کنیم و از آن برنامه عملی خارج کنیم.

وی با بیان اینکه بهترین و دقیق‌ترین دلیل بر حرکت رو به جلوی انقلاب همین شهادت‌ها است، ابراز داشت: اگر دشمن احساس خطر نکند دست به این اقدام جنایت کارانه نمی‌زند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه شهید «فخری‌زاده» در راستای درمان کرونا تلاش می‌کرد، گفت: انقلاب و نظام اسلامی در سطح بین الملل به عنوان یک قطب علمی می‌توانست عرض اندام کند که دشمن از این حرکت نگران است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مبنی بر نگاه خوشبینانه و امید وارانه به آینده گفت: این دستور مقام معظم رهبری است که هم خوش بین باشیم و هم این خوش بینی را با تبیین درست به جامعه القا کنیم.

نظیری با بیان اینکه اگر بخواهیم حرکت رو به جلوی انقلاب را ارزیابی کنیم باید به فرمایشات امام خمینی (ره) رجوع کنیم که آیا این انقلاب به عنوان یک الگو در بستر بین الملل برای تحقق آن تمدن حرکت کرده است یا نه که در جواب باید بگوییم بله، ادامه داد: مهمترین نشانه آن اتفاقات اخیر است و توانسته در بخش‌های مختلف الگوبخشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما تبیین حرکت رو به جلوی انقلاب و دستاوردهای علمی، فنی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: ویروس کرونا نشان داد هنوز ارزش‌های اصیل اسلامی و روحیه ایثار، از خودگذشتگی، انفاق، جوانمردی و ... در وجود مردم ما به معنای واقعی زنده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه این ارزش‌های اصیل را در کمک‌های مومنانه دیدیم که آثار انقلاب اسلامی و حرکت رو به جلو انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ما مردم تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و پرورش یافته در بستر انقلاب اسلامی هستند که اینگونه انقلاب و ارزش‌های انقلاب را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان ما تلقی درستی از نظام ارزش‌های انقلاب اسلامی ندارند، گفت: مسئولین باید به فرمایشات امام خمینی(ره) برگردند و با خواندن صحیفه امام(ره) آنها را به راهبرد و برنامه تبدیل کنند.

نظیری با بیان اینکه دشمن به دنبال شکست و تضعیف این ایستادگی و مقاومت مردم ما است، ابراز داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات و ایستادن در مقابل دشمن حفظ روحیه ایستادگی و تکیه به ظرفیت درونی و نا امیدی کامل از جبهه کامل استکبار است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما باید به این نتیجه برسند که تنها راه نجات آنها ایستادن بر پای خود است و مشکلات خود را خود حل کنند و نظام اسلامی را به عنوان جامعه الگو به جامعه بین الملل مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات